خبرگزاری کار ایران

نقش وزیر ورزش روحانى در جهانى شدن دختران بسکتبالیست

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۸۰۱

چند روز گذشته بازی نمادین به منظور رونمایی از لباس بانوان بسکتبالیست ایران در حضور سه معاون وزیر و نماینده فدراسیون جهانی در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، چند روز پیش بازی نمادین به منظور رونمایی از لباس بانوان بسکتبالیست ایران در حضور سه معاون وزیر و نماینده فدراسیون جهانی در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

لوبو کوتلووا نماینده فدراسیون جهانی بسکتبال نیز به‌ منظور بررسی لباس طراحی شده بانوان بسکتبالیست ایران در سالن حضور داشت. قرار است مجمعی در اردیبهشت در کشور سوییس برگزار شود تا در خصوص پوشش بانوان بسکتبالیست مسلمان طرح موضوع در  خصوص این لباس نیز تصمیم‌گیری کنند.
گزارش ناظر فیبا در نظر نهایی فدراسیون جهانی بسکتبال برای موافقت با رقابت بانوان مسلمان با حجاب اسلامی در مسابقات بین المللی موثر است.

بی شک وزیر ورزش و جوانان برای به رسمیت شناختن این پوشش زحمات قابل تقدیری را انجام داده است و با نامه نگاری ها خواستار نهایی شدن جواب فدراسیون جهانی بسکتبال درخصوص پوشش زنان محبه شد.

دکتر سلطانی فر با انتشار متنی در این خصوص بیان کرد: شش ماه قبل در اولین روزهای حضورم در وزارت ورزش و جوانان بود که بانوان بسکتبالیست کشورمان با خطر محرومیت از حضور در میادین جهانی مواجه شده بودند. از همان ابتدا صلاح دانستم که در این مورد ورود کرده و طی نامه ای که به رییس فدراسیون جهانی بسکتبال ارسال کردم خواستار تجدید نظر در این تصمیم شده و در داخل نیز تمهیداتی اندیشیدیم که با طراحی لباس دختران بکستبالیست مان با رعایت موازین شرعی و اسلامی از این محرومیت جلوگیری شود. 

در ادامه این تلاش ها، امروز با حضور نماینده فدراسیون جهانی دختران بسکتبالیست ایرانی جهت حضور در مسابقات بین المللی به برگزاری یک بازی نمادین پرداختند. 

این می تواند یک موفقیت قابل توجه برای دختران عزیز ورزشکار کشورمان باشد.با آرزوی سرفرازی برای تمامی دختران قهرمان ایرانی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز