خبرگزاری کار ایران

ادعای مدافع سپاهان در گفتگو با خبرگزاری ایلنا؛

با کرانچار امیدوار به کسب سهمیه آسیا هستیم

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۷۲۲

مدافع سپاهان که شرایط فعلی تیمش را رو به بهبود می‌داند از امیدواری این تیم برای کسب سهمیه آسیایی گفت.

حسین فاضلی مدافع سپاهان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص حضور زلاتکو کرانچار در این تیم اظهار کرد: از زمان حضور آقای کرانچار بازیکنان با انگیزه بیشتری در تمرین و میدان حضور دارند. سرمربی جدید تمرینات جدیدتری را به تیم آورده که باعث شور و نشاط بیشتر در بازیکنان شده و از لحاظ فنی و روحی در شرایط بهتری قرار گرفته‌ایم.

وی افزود: شرایط سپاهان بهتر از قبل شده و می‌توانیم به کسب سهمیه آسیا هم امیدوار باشیم. اگر با همین شرایط به تمرین و بازی ادامه دهیم امید تیم برای صعود بیشتر می‌شود.

فاضلی در رابطه با افت سپاهان در لیگ برتر خاطر نشان کرد: این شرایط برای هر تیمی در هر سطحی اتفاق خواهد افتاد. در باشگاه‌های بزرگ اروپا و آسیا هم این اتفاق می‌افتد. تیم پرسپولیس هم در دو فصل قبل با بحران و افت مواجه شد اما در این فصل بهترین تیم لیگ برتر شده و در رده اول قرار دارد. سپاهان هم دو سال افت را پشت سر گذاشته است اما به مرور بهتر شده و در فصل آتی به نقطه اوج برمی‌گردد.

مدافع سپاهان در پایان در خصوص شرایط خود در تیم گفت: شرایط من در تیم بد نیست اما در حال حاضر به خاطر مصدومیت نمی‌توانم تیم را همراهی کنم و در بازی با گسترش فولاد حضور نخواهم داشت اما خود را به دو بازی پایانی لیگ می‌رسانم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز