خبرگزاری کار ایران

منتظر معجزه نباشید؛ یوونتوس، پاری‌سن‌ژرمن نیست

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۶۴۹

در دور رفت لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا در ورزشگاه یوونتوس با نتیجه سنگینی شکست خورد ،اما در بازی برگشت بارسلونا باید بداند یوونتوس پاریسن ژرمن نیست.

به گزارش ایلنا، بعد از باخت 4 بر صفر در پاریس در مرحله قبلی لیگ قهرمانان، بارسلونا یک بازی تاسف‌آور دیگر به نمایش گذاشت و با سه گل شکست خورد، این بار اما جبران بسیار سخت‌تر است.
بارسا اگرچه در نوکمپ 6 بر یک پاری‌سن‌ژرمن را در هم کوبید و صعود کرد اما همانطور که دینو زوف قبل از بازی سه‌شنبه شب دو تیم در تورین گفته بود بارسلونا هرگز نمی‌تواند باخت 3 بر صفر را برابر یوونتوس تلافی کند. البته مجبور نیست، اما شکست 3 بر صفر هم به همان اندازه فاجعه بار است.

در واقع بازگشت خارق‌العاده برابر پاریسی‌ها بر خیلی از مشکلات تیم لوییس انریکه سرپوش گذاشت که خود مربی یکی از آنها بود. انریکه در فصل اول حضورش در بارسلونا سه گانه را به دست آورد که قهرمانی‌اش در اروپا با پیروزی 3 بر یک برابر همین یوونتوس رقم خورد اما بعد از دو سال بارسلونا همان تیم سابق نیست و این برابر پاری‌سن‌ژرمن ثابت شد.
خریدهای تابستانی به اندازه کافی خوب نبودند و گاهی اوقات انریکه با لجبازی تصمیم گرفته. او از سیستم 3-4-3 که این اواخر نتایج خوبی برای تیمش رقم زده استفاده کرد اما حضور ژرمی متیو در دفاع یک اشتباه بزرگ بود. مدافع فرانسوی روی گل اول فقط خوان کوادرادو را که به پائولو دیبالا پاس گل داد، مشایعت کرد و کاملا منفعل بود. روی گل دوم هم دفاع بارسلونا واقعا کند بود و در این سطح، چنین اشتباهاتی به سختی مجازات می‌شود مثل بازی در پارک دوپرنس.
متیو بین دو نیمه تعویض شد مثل بازی شنبه با مالاگا. در حالی‌که خوردی آلبا و خاویر ماسکرانو می‌توانستند در دفاع سه‌نفره بازی کنند، انتخاب او عجیب بود اما آنچه بعد اتفاق افتاد نیز به همان اندازه شگفت انگیز بود. انریکه یکی از بازیکنان ناموفق این فصل را به زمین فرستاد: آندره گومز. هافبک پرتغالی بازیکن بدی نیست اما در بارسلونا جا نیفتاده و در تمام بازی‌های ضعیف این فصل بارسا حاضر بوده. در کنفرانس خبری قبل از بازی، انریکه در پاسخ به خبرنگاری که از عملکرد بازیکن سابق والنسیا سوال کرده بود، به شدت از بازیکنش حمایت کرد اما گومز در نیمه دوم بازی حرف منتقدان را ثابت کرد. جورجو کیلینی گل سوم را زد و خط میانی بارسلونا واکنشی نشان نداد. لوییس سوارس و آندرس اینیستا پاس‌های خوبی از مسی را خراب کردند.
مسی، سوارس و نیمار بارها تیم را از دردسر خارج کرده‌اند و با بازگشت سرخیو بوسکتس در بازی برگشت، بارسا شانس جبران دارد اما چینش غلط انریکه در این بازی به قیمت شکست سنگینی در تورین رقم خورد و مطمئنا یوونتوس اشتباهات پاری‌سن‌ژرمن در نوکمپ را تکرار نخواهد کرد. آن بازگشت فوق‌العاده بود اما بعد از این شکست این حس دست می‌دهد که بارسلونا از 7 جان خود در لیگ قهرمانان این فصل استفاده کرده و انتظار دو بازگشت فوق‌العاده در یک فصل حتی از چنین تیمی، زیاد است.
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز