خبرگزاری کار ایران

حضور رئیس فدراسیون کاراته در محل برگزاری مسابقات کاراته قم

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۵۴۶

رئیس فدراسیون کاراته در محل برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی کشور حضور یافت و از نزدیک نظاره گر مبارزات کاراته کارها بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از  سایت فدراسیون کاراته، محمدصادق فرجی روز گذشته و در نخستین روز از پیکارهای قهرمانی کشور(انتخابی تیم ملی)رده های سنی نوجوانان و جوانان در استان قم حضور یافت و از نزدیک نظاره گر مبارزات کاراته کارها بود.

وی پیش از حضور در محل برگزاری مسابقات با حسن عابدی رئیس اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم دیدار و گفت و گو کرد.

فرجی در این دیدار از تلاش‌های انجام شده برای برگزاری مطلوب رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان در قم تشکر کرد و ضمن اشاره به برنامه های این فدراسیون در سال 96 گفت : تیم ملی بزرگسالان اردیبهشت ماه در بازیهای کشورهای اسلامی باکو آذربایجان و تیر ماه مسابقات قهرمانی آسیا در تمام رده های سنی در قزاقستان شرکت خواهد کرد که امیدوارم تیم کشورمان نتایج شایسته و در خور نام ایران کسب کند.

در این دیدار علیرضا برخوردار رئیس هیأت‌‌‌ کاراته استان قم، سلماسی دبیر کمیته استان‌های فدراسیون و روح‌الله رمضانی معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان قم نیز حضور داشتند.

رقابتهای قهرمانی کشور رده های سنی نوجوانان و جوانان پسران از روز چهارشنبه 23 فروردین ماه آغاز شده و تا روز جمعه 25 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز