خبرگزاری کار ایران

مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۳۵۶

هفتمین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاه‌های آسیا در مازندران از فردا کلید خواهد خورد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون تکواندو، هفتمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا (G1) از فردا پنجشنبه 24 فروردین به مدت 2 روز با حضور تیم‌های شهرداری ورامین، باشگاه مقاومت و شهدای مدافع حرم ساری از ایران، عمان، پاکستان، افغانستان و عراق به میزبانی هیات تکواندو استان مازندران و در سالن «سید رسول حسینی» شهر ساری برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت‌ها در 5 وزن 54-، 63-، 72-، 82- و 82+‌‌‌‌‌ کیلوگرم پیگیری خواهد شد و بر اساس برنامه اعلامی از سوی کمیته مسابقات،‌ وزن‌کشی تکواندوکاران امروز چهارشنبه از ساعت 15 تا 16:30 در محل اسکان ورزشکاران انجام خواهد شد.

در دوره گذشته این مسابقات تیم شهرداری ورامین با کسب 5 مدال طلا، 3 نقره و 50 امتیاز قهرمان شد، تیم قزاقستان نیز با یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک برنز و کسب 13 امتیاز و با تفاضلی 37 امتیازی نسبت به تیم سوم نایب قهرمانی این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد و تیم النصر امارات با یک مدال طلا، یک مدال نقره، یک مدال برنز و 13 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

گفتنی است؛ مسابقات جام باشگاه‌های آسیا G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز