خبرگزاری کار ایران

ایگواین: از ترک رئال به شدت ناراحت بودم

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۸۹۲

ایگواین در ترکیب امشب در دیدار حساس مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف بارسلونا می رود.

به گزارش ایلنا به نقل از مارکا، در حالی که ایگواین آماده می‌شود تا به بازیکنان یوونتوس کمک کند تا در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسا آماده شوند، آشکار کرد که تا چه حد برای او مشکل بوده که با رئال مادرید وداع کند. 

مهاجم آرژانتینی برای رئال مادرید از سال 2007 تا 2013 بازی کرد و121 گل در طول تمام رقابت ها برای این تیم به ثمر رساند. ایگواین به همراه ناپولی 3 فصل موفق را در استادیوم سان پائولو را گذراند بعد از آن در تابستان گذشته به یوونتوس پیوست.

ایگواین 29 ساله در مصاحبه با الموندو گفت: فوتبال باعث شد که من گریه کنم و شادی و غم را هر دو را با هم داشته باشم. این یک مورد مشابه بود زمانی که ناپولی را ترک کردم. من همیشه علاقه زیادی به مکان هایی که در آن بازی می کردم داشتم، زمانی که مجبور بودم دو باشگاه را ترک کنم آن دوران خیلی ناراحت کننده بود. 

اگرچه او اصرار دارد حضورش رئال مادرید هیچگاه تاثیری در رویارویی با بارسلونا نمی‌کند، با این وجود او هیجان زده است و مطمئن است که قهرمان ایتالیا می‌تواند به موفقیت دست یابد.

ستاره آرژانتینی یووه در پایان گفت: همه می‌دانند که من خیلی زیاد رئال مادرید را دوست داشتم اما حالا برای یوونتوس بازی می‌کنم. این یک بازی خاص خواهد بود زیرا ما می توانیم یک رقیب بزرگ را از پیش رو برداریم  و این پیروزی به ما در ادامه مسابقات اعتماد به نفس می‌دهد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز