خبرگزاری کار ایران

پیروانی، نورافکن را نبخشید

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۸۵۹

اسامی بازیکنان تیم ملی جوانان برای برگزاری اردوی آماده سازی اعلام شد که در بین آن نام بازیکن جوان استقلال دیده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امیر حسین پیروانی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران، روز گذشته اسامی 27 بازیکن برای برپایی اردوی آماده سازی در کمپ تیم‌های ملی را اعلام کرد که در این بین نام بازیکن جوان استقلال دیده نمی‌شود.

امید نورافکن پیش از حواشی به وجود آمده برایش در بازی استقلال برابر فولاد خوزستان به اردوی تیم ملی در آلمان دعوت نشد و حالا پس از بازگشت نورافکن به تمرین استقلال، سرمربی تیم ملی دوباره از دعوت هافبک آبی‌ها به تمرینات خودداری کرد.

حواشی به وجود آمده برای نورافکن موجب شد تا هافبک استقلال رویای حضور در جام جهانی با تیم ملی جوانان در این دوره را از سر بیرون کند چرا که پس از دوری او از تمرینات تیم ملی و فرصت باقی مانده تا آغاز مسابقات جام جهانی بعید است که او در جمع شاگردان پیروانی برای جام جهانی حضور یابد.

تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان در اولین گام از مسابقات جام جهانی که میزبانی آن بر عهده کره جنوبی است، 30 اردیبهشت ماه به مصاف کاستاریکا خواهد رفت. شاگردان پیروانی در این دوره از مسابقات در گروه C  با کاستاریکا، پرتغال و زامبیا همگروه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز