خبرگزاری کار ایران

برگزاری دیدار تدارکاتی والیبال مردان زیر 23 سال در لهستان

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۳۹۲

تیم ملی والیبال امید ایران که از فروردین ماه در اردوی آماده سازی بسر میبرد،برای برگزاری چند دیدار تدارکاتی راهی لهستان میشود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال (امید) آسیا 11 تا 19 اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر اردبیل برگزار می شود.

تیم ملی زیر 23 سال مردان ایران در حال حاضر در اردوی آماده سازی بسر می برد که این مرحله از تمرینات از هفتم فروردین ماه آغاز شده است.

ملی پوشان ایران روز جمعه 25 فروردین ماه برای برگزاری هفت دیدار دوستانه و تدارکاتی با 16 بازیکن راهی لهستان می شوند.

تیم ملی زیر 23 سال مردان ایران در مدت حضور خود در لهستان علاوه بر پیگیری تمرینات خود هفت دیدار تدارکاتی و دوستانه با تیم های باشگاهی لهستان و جمهوری چک برگزار می کند.

جواد کریمی، حمید حمودی و فردین قله قوند (پاسور)، امین اسماعیل نژاد و جابر اسماعیل پور (پشت خط زن)، سلیم چپرلی، سعید جواهری توانا، اسماعیل مسافر، امیرحسین اسفندیار و امین خداپرست (دریافت کننده)، رحمان تقی زاده، سهند اله وردیان، – علی اصغر مجرد و علی یوسف پور(سرعتی زن)، محمد دلیری و علی نودوزپور (لیبرو) 16 بازیکن اعزامی تیم ملی زیر 23 سال به اردوی برون مرزی لهستان هستند.

امیر مهدی نفر به عنوان سرپرست، خوان سیچلو (سرمربی)، محمدرضا تندروان، محمدرضا دامغانی، علی فتاحی، جواد مهرگان و وحید صادقی (مربیان)، سید مهدی هاشمی (مربی بدنساز)، بهزاد میرزایی (فیزیوتراب)، منوچهر جواهری (ماساژور) و علی تاج الدین (آنالیزور) به عنوان کادر فنی تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران را در این سفر همراهی می کنند.

دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا با حضور 11 تیم شامل ایران، چین تایپه، چین، ژاپن، تایلند، استرالیا، قزاقستان، پاکستان، ازبکستان، سریلانکا و مالزی برگزار می شود.

دور مقدماتی این رقابت ها در چهار گروه (سه گروه سه تیمی و یک گروه دو تیمی) برگزار می شود که ایران با پاکستان در گروه نخست قرار دارند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز