خبرگزاری کار ایران

گزارش AFC از شانس صعود استقلال خوزستان به جمع 16 تیم برتر آسیا

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۲۶۱

استقلال خوزستان در حالی به مصاف لخویای قطر می رود که در صدر گروهB قرار دارد و در بازی قبل خود در لیگ قهرمانان آسیا به تساوی مقابل این تیم رسیده بود.

 به گزارش ایلنا به نقل از AFC، لخویای قطر این شانس را خواهد داشت تا استقلال خوزستان را که صدرنشینی گروهB را بر عهده دارد در روز دوشنبه با اولین شکست بدرقه کند.

در دیدار رفت دو تیم، اسماعیل محمد در دقایق یازدهم بازی جلوی پیروزی استقلال خوزستان را گرفت، تا گل دقیقه 7 حسن بیت سعید را بی‌اثر کند. محمد تریسور که در آستانه محرومیت از دیدار برگشت دو تیم قرار داشت با کارت زرد دومی که دریافت کرد این مساله را تحقق بخشید تا غایب جدال فردای دو تیم لقب گیرد. 

استقلال خوزستان که به عنوان موفق‌ترین نماینده ایران از شروع بدون شکست خود لذت می‌برد در دیدارهای اخیر خود الجزیره امارات را با نتیجه یک بر صفر شکست داده و اکنون این فرصت را دارد تا با پیروزی احتمالی در این دیدار حضورش در جمع 16 تیم راه یافته به مرحله بعدی این رقابت ها را قطعی کند.

استقلال خوزستان اما نتایجی متفاوت در لیگ ایران داشته و از ماه مارس نتوانسته در لیگ برتر ایران به پیروزی دست یابد و در آخرین جدال خود در لیگ برتر و در بازی مقابل سیاه جامگان در مشهد با شکست به کار خود خاتمه داده، این در حالی است که تیم لخویا نیز در دو بازی خود مقابل الجیش و الاهلی به پیروزی رسیده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز