خبرگزاری کار ایران

تهدید پرسپولیس با چاشنی کری از سوی سرمربی الریان

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۱۹۱

سرمربی دانمارکی الریان با حضور در نشست خبری پیش از جدال با پرسپولیس به تشریح شرایط تیمش پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، میشل لادروپ، سرمربی الریان با تمجید از علمکرد پرسپولیس در لیگ داخلی که در آستانه قهرمانی قرار دارد، اعلام کرد: چند هفته پیش با پرسپولیس در دوحه بازی کردیم.می دانیم حریف تیم خوبی است چون در آستانه قهرمانی ایران قرار دارد از همین رو بازی سختی خواهد بود».

وی در خصوص شرایط الریان گفت: هفت بار در لیگ قهرمانان شرکت کرده‌ایم اما هیچ وقت از مرحله گروهی صعود نکردیم به همین دلیل می‌خواهیم این مرتبه صعود کنیم تا طلسم ناکامی های خود در این رقابت ها به عنوان مدافع عنوان قهرمانی قطر را بشکنیم.

لادروپ که پیش از این یک بار با حضور روی نیمکت لخویا سابقه شکست 3 گله مقابل پرسپولیس در آزادی را در کارنامه دارد در این خصوص گفت: می دانم که آخرین بار در تهران شکست سنگینی برای الریان به ثبت رسید. امیدوارم دوباره ۳بر صفر شکست نخوریم، البته دو سال پیش یک‌بار بردیم و یک بار هم از پرسپولیس شکست خوردیم. باز هم تاکید می کنم که احترام زیادی برای پرسپولیس قائل هستم.

تهدید پرسپولیس با چاشنی کری از سوی سرمربی الریان

 سرمربی دانمارکی الریان با اشاره به حمایت صدهزار نفره هواداران پرسپولیس از شاگردان برانکو در آزادی گفت: اینکه تماشاگران زیادی به ورزشگاه می آیند، می تواند کمک خوبی برای پرسپولیس باشد. خیلی از بازیکنان من مقابل تماشاگران زیاد بازی کردند و فکر نمی کنم که مشکلی از این نظر وجود داشته باشد و ترس و استرسی در وجود آنها باشد. البته این که تماشاگران زیادی به ورزشگاه می آیند قطعا می تواند کمک خوبی برای پرسپولیس باشد.

 لادروپ بار دیگر با اشاره به شرایط تیمش گفت: در آخرین بازی ایگ ستارگان قطر مجبور شدیم با اخراج یکی از بازیکنان با یک یار کمتر به میدان برویم به همین خاطر فشار بدنی زیادی به تیم وارد شد که همین امر باعث نگرانی ام شده چون بازی فردا قطعا یکی از فیزیکی ترین بازی های لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

 وی ادامه داد: من یادم می آید آخرین باری که به ایران آمدم سرمربی لخویا بودم که آن بازی شرایط کاملا متفاوتی با الان داشت چه در ایران چه در قطر.آن زمان پرسپولیس رده هفتم یا هشتم جدول بود اما الان پرسپولیسی ها تیم بسیار بهتری نسبت به سال های قبل هستند.نتیجه ای که در آن بازی گرفته شد را نمی توانیم ملاک قرار دهیم.

سرمربی الریان که تحت تاثیر سوالات خبرنگاران در خصوص جو بازی و تماشاگران قرار گرفته بود در این خصوص گفت: مطمئنا ما برنامه های خودمان را داریم اما همانطور که گفتم وقتی 70، 80 هزار نفر به ورزشگاه می آیند، روی بازی تاثیر می گذارد. ما کار خودمان را می کنیم و امیدوارم به نتیجه ای که دوست داریم، برسیم.من نظرم این است که روی بحث تماشاگران مثبت کار کنیم و بدانیم که یک جو و اتسمفر خوب ایجاد می شود تا بتوانیم بازی خوبی را شاهد باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز