خبرگزاری کار ایران

اولین دوره مسابقات جام ریاست آفریقا؛

4 مدال رنگارنگ برای کشورمان در روز نخست

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۰۳۶

در پایان نخستین روز از اولین دوره مسابقات جام ریاست آفریقا، تکواندوکاران کشورمان موفق به کسب 2 مدال طلا، یک نقره و یک برنز شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون تکواندو، اولین دوره مسابقات جام ریاست آفریقا از ظهر روز گذشته (شنبه) با حضور 339 تکواندوکار از 34 کشور در در سالن "ایبیات" آگادیر آغاز شده است و به مدت 2 روز ادامه خواهد داشت.

در نخستین روز این رقابت‌ها مبارزات تکواندوکاران اوزان 46-، 53-، 62- و 73+ کیلوگرم زنان برگزار شد که فاطمه مداحی و کیانا اخوان (وزن 46- کیلوگرم)، فاطمه اموری (وزن 53- کیلوگرم)، حنانه همتی و پریسا جوادی (وزن 62- کیلوگرم)، نفیسه مخلصی و فاطمه مصطفایی (وزن 73- کیلوگرم) نمایندگان کشورمان بودند که موفق به کسب 4 مدال طلا، نقره و برنز شدند.

در وزن 46- کیلوگرم فاطمه مداحی قهرمان شد و کیانا اخوان بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد. فاطمه مصطفایی در وزن 73- کیلوگرم توانست عنوان قهرمانی را کسب نماید و نفیسه مخلصی در همین وزن به مدال برنز رسید.

امروز (یکشنبه) و در روز پایانی این مسابقات هوگوپوشان اوزان 49-، 57-، 67- و 67+ کیلوگرم با یکدیگر رقابت خواهند کرد که سودابه پورصادقی و ناهید کیانی در وزن 49- کیلوگرم، مهسا جدی و طیبه پارسا در وزن 57- کیلوگرم، هانیه اخلاقی در وزن 67- کیلوگرم و اکرم خدابنده در وزن 73+ کیلوگرم نمایندگان کشورمان هستند.

هدایت این تیم برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور، سارا خوش جمال فکری و ریحانه فولادى به عنوان مربی است. زهرا سروی نیز به عنوان سرپرست تیم می باشد.

مسابقات جام ریاست آفریقا (G2) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز