خبرگزاری کار ایران

محسن فروزان: خوشحالم با شکست تراکتور، استقلالی‌ها موفق شدند

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۸۸۸

محسن فروزان اعلام می کند فحاشی تماشاگر نماهای تبریزی نه تنها به ضرر صبا تمام نشد بلکه بیشتر به سود این تیم شد.

به گزارش ایلنا، دروازه بان صبا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ما در خصوص برتری پر گل تیمش مقابل تراکتور صحبت کرد:

_فکرش را می کردید با این نتیجه تراکتور را شکست دهید؟ 

به هر حال ما می دانستیم کار آسانی نداریم اما برای ماندن در لیگ به این سه امتیاز نیاز داشتیم که خدا را شکر به آن هم رسیدیم.هر دو تیم هم خوب بازی کردیم اما جریان بازی به یکباره به نفع ما دنبال شد.

_چه جریانی؟

فحاشی تماشاگران تراکتوری باعث شد تا این تیم تمرکزش را از دست دهد و ما بیشتر از این مسئله استفاده کردیم و توانستیم سه گل بزنیم.جو ورزشگاه با این فحاشی ها به هم خورد و ما هم از فرصت هایمان به خوبی استفاده کردیم.

_خودت هم شدید مورد فحاشی قرار گرفتی؟

آن ها فکر می کردند که من دنبال وقت کشی هستم در حالی که مصدوم بودم و همین مسئله باعث شد تا آن ها به اشتباه به من فحاشی کنند.البته من آن ها را تماشاگران تبریزی نمی دانم.

_چرا؟

چون تبریزی ها من را دوست دارند.زمانی که در این تیم بودم در آسیایی شدن تراکتور نقش داشتم و به همین دلیل آن ها من را دوست داشتند و هیچ وقت علیه من فحاشی نمی کنند.

_با توجه به این فحاشی ها ، فکر می کنی فدراسیون باید چه تصمیمی در این باره بگیرد؟

فدراسیون باید تماشاگرانی که فحاشی می کنند را محروم کند.نمی شود که عده ای تماشاگر در هر بازی به خانواده بازیکنان فحاشی کنند و بعد هیچ حرکتی برای مقابله با آن ها صورت نگیرد.

_در این بازی خودت هم یکی از آماده ترین بازیکنان میدان بودی؟

خیلی خوشحالم که با آمادگی ام توانستم به تیمم کمک کنم.انگیزه زیادی داشتم و خدا را شکر که یکی از بهترین بازی هایم را انجام دادم.

_با این برد استقلالی ها را هم خوشحال کردید؟

درست است.استقلالی ها هم خیلی دوست داشتند که ما در این بازی برنده شویم.خدا را شکر در کنار این که توانستیم به تیم خودمان صبا کمک کنیم،عیدی خوبی را هم به آن ها دادیم.

_فکر می کنی در لیگ بمانید؟

همه هدف ما همین است که مانع سقوط مان شویم.چهار بازی سخت دیگر در پیش داریم که همه حکم فینال را برایمان دارند.امیدواریم که در همه این بازی ها با کسب امتیاز ماندنی شویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز