خبرگزاری کار ایران

امید کرانچار به قهرمانی تراکتور

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۶۲۳

سرمربی سپاهان می گوید در صورت قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی می توانیم با قرار گرفتن در رتبه چهارم می‌توانیم شانس رسیدن به لیگ قهرمانان را داشته باشیم.

زلاتکو کرانچار، سرمربی سپاهان  بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان،‌ گفت: انتظار این بازی سنگین را داشتیم از اول هم به بازیکنان تذکر دادم که بازی را آرام کنند در نیمه اول قصد کنترل بازی را داشتیم.امروز بازیکنان ما دفاع نکردند و فقط بازی حریف را کنترل کردیم. در همان دقایق اول فولاد به گل رسید و ما تنها توانستیم با آرام کردن بازی گل تساوی را بزنیم.

سرمربی سپاهان خاطر نشان کرد: در نیمه اول خوش شانس بودیم که گل نخوردیم. گلر ما امروز بسیار آماده بود. دفاع تیم هم به خوبی از پس حریف بر آمد. در نیمه دوم شانه به شانه حریف کار کردیم تا اینکه به 15 دقیقه پایانی رسیدیم. در آن زمان حریف حمله می کرد و ما سعی کردیم در ضد حمله فرصت گلزنی را ایجاد کنیم. بازیکنان از چند فرصتی که به دست آوردند استفاده نکردند از نحوه بازی و نتیجه راضی هستم.

کرانچار ضمن امیدواری نسبت به کسب سهمیه آسیایی تصریح کرد: در صورت قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی با قرار گرفتن در رتبه چهارم می‌توانیم شانس حضور در لیگ قهرمانان را داشته باشیم. امروز دو بازیکن خوب‌مان به نام شجاع خلیل‌زاده و حاج صفی را نداشتیم. در نیمه اول در جناح چپ مشکل داشتیم و حاج صفی را جایی گذاشتیم که پست تخصصی این بازیکن نبود. همین مسئله باعث شد که از این مسئله ضربه بخوریم در نیمه دوم حفره چپ تیم‌مان را ترمیم کردیم و توانستیم مهاجمان فولاد را متوقف کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز