خبرگزاری کار ایران

یک نفر بیاید بگوید من صاحب تیم نفت هستم!

دایی: بازیکنان نفت با غیرت بازی می کنند/ پیراهن دوم نداریم

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۶۱۸

سرمربی تیم نفت تهران به مشکلات مالی تیمش و وضعیتشان در لیگ در نشست خبری پس از دیدار با سایپا تهران اعتراض کرد.

به گزارش ایلنا، علی دایی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: به نظر من تیم ما در نیمه اول خوب بازی کرد. بازی متعادلی بود و ما در نیمه دوم بهتر شدیم. سایپا از تک موقعیت خود استفاده کرد و توانست پیروز شود. بازی اگر مساوی می شد عادلانه تر بود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در نیم فصل اول بهتر بازی کردید خاطرنشان کرد: تیم ما صاحب ندارد. ما نتوانستیم اتوبوس تهیه کنیم و بچه ها با ماشین های خودشان به اینجا آمدند و این یک فاجعه است برای ما. در تمام دنیا ببنید در لیگ ها چه می گذرد و در لیگ ما چه می گذرد. یک هفته است از این و آن خواهش می کنیم از زمین چمن شان  استفاده کنیم. یک نفر بیاید بگوید من صاحب تیم نفت هستم. 

دایی در ادامه  انتقادات خود گفت: قبل از بازی هم  گفتم ما می خواهیم فوتبال بازی کنیم که عشق کنیم اما الان زجر می کشیم. هزینه یک اتوبوس نهایتا 500هزار تومان می شود اما نتوانستند این کار را انجام دهند. شما چه انتظاری از این تیم دارید. تیمی که هیچکس جوابگوی آن نیست و کسی کنار آن نیست. چنین چیزی واقعا نوبر است. در خیلی از تیم ها این مشکلات را داشتم اما این مشکل نفت را جایی ندیده ام. عجیب و غریب است. شما می توانید باور کنید. شما می دانید اگر بازیکن ما پیراهنش پاره شود پیراهن دوم نداریم باید پیراهن را وصله پینه کنیم تا او بازی کند. به چه کسی بگوییم که هیچ چیز نداریم. 

وی بیان داشت: ما به اردوی اردبیل رفتیم. یک چیزهایی در این باشگاه اتفاق افتاده است که باور کردنی نیست. این همه داد زدیم فایده ای نداشت. چقدر می توانیم از جیب خودمان هزینه کنیم. بازیکن من قبل از اردوی اردبیل رباط صلیبی پاره کرده و الان بازی می کند هنوز پول عملش را نداده اند. بازیکنان غیرت می کنند که می آیند. این تیم با این شرایطی که داشت باید سقوط می کرد نه اینکه فینال جام حذفی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز