خبرگزاری کار ایران

قرعه‌کشی نیمه‌نهایی جام‌حذفی

دو غول فوتبال فرانسه به هم خوردند

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۵۲۷

دو تیم قدرتمند فوتبال فرانسه باید در نیمه‌نهایی و در پاریس به مصاف هم بروند.

به گزارش ایلنا، قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی فرانسه انجام شد که بر این اساس تیم‌های موناکو و پاری‌سن‌ژرمن یک بار دیگر باید به مصاف هم بروند. این در حالی است که روز شنبه هفته گذشته تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و موناکو در فینال جام اتحادیه فرانسه به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 4 بر یک تیم پاریسی به پایان رسید. 
این دیدار در پاریس و به میزبانی پاری‌سن‌ژرمن انجام می‌شود، دیداری که برای تیم موناکو از اهمیت خاصی برخوردار خواهد بود. آنها حالا فرصت انتقام از تیم پاری‌سن ژرمن را دارند. در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فرانسه، تیم آنژیه میزبان گنگام است. این دو دیدار روزهای 25 و 26 آوریل برگزار می‌شود.
تیم‌های موناکو و پاری‌سن‌ژرمن در حال حاضر تیم‌های مدعی قهرمانی در این فصل از بازی‌های لیگ فرانسه محسوب می‌شوند. موناکو صدرنشین این رقابت‌هاست. آنها در لیگ قهرمانان اروپا هم عملکردی دیدنی داشته‌اند و توانستند به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کنند. در آن سوی میدان پاری‌سن‌ژرمن به طرز شگفت‌انگیزی مقابل بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.
آنها به تازگی قهرمان جام اتحادیه فرانسه شده‌اند و به دنبال کسب سه گانه فرانسه هستند، قهرمانی در جام حذفی و لیگ.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز