خبرگزاری کار ایران

مسابقات تنیس دیویس کاپ

پیروزی بی‌چون و چرای خالدان

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۵۱۰

تیم ملی تنیس کشورمان در نخستین دیدار خود در رقابت‌های دیویس کاپ مقابل ویتنام به برتری دست یافت.

به گزارش ایلنا، مرحله پلی‌آف رقابت‌های تنیس دیویس کاپ گروه دوی آسیا - اقیانوسیه در حالی از صبح امروز (جمعه) به میزبانی اصفهان آغاز شد که در اولین دیدار این رقابت، شاهین خالدان به مصاف فام مینه رفت. ملی‌پوش تنیس کشورمان ست نخست این دیدار را با نتیجه 6 بر 2 به سود خود به پایان رساند. وی در ست دوم با نتیجه 6 بر 4  برنده شد و در ست سوم هم با نتیجه 6 بر صفر حریف خود را از پیش رو برداشت تا نخستین دیدار بخش انفرادی رقابت ایران و ویتنام به سود کشورمان به اتمام برسد.

در دیگر دیدار انفرادی امروز حمیدرضا نداف به مصاف نگوئن هوانگ تین رفته است.

فردا (19 فروردین ماه) و در دیدار دو نفره اشکان شکوهی و امیروالا معدنچی با لی کیوک خانه و فان مینه دیدار می‌کنند و در روز سوم و در دیدارهای انفرادی شاهین خالدان به مصاف نگوئن هوانگ تین می‌رود و حمیدرضا نداف نیز به رقابت با فان مینه می‌پردازد.

رقابت‌های جام دیویس در گروه 2 آسیا و اقیانوسیه طی روز‌های 18 تا 20 فروردین‌ ماه سال 96 در ورزشگاه 22 بهمن اصفهان برگزار می‌شود. تیم‌های ملی تنیس ایران و ویتنام برای بقاء در گروه دو آسیا و اقیانوسیه به مدت سه روز به مصاف یکدیگر می‌روند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز