خبرگزاری کار ایران

تاج در چیدمان داورى دقت بیشترى کند

منصوریان:داور جانمان را گرفت

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۳۹۷

سرمربی استقلال می گوید داور این بازی خطاهای ۷۰ به ۳۰ را هم به ضرر تیمش سوت می زد.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در پایان دیدار استقلال برابر گسترش فولاد در جمع خبرنگاران گفت:طبیعی بود که گسترش با  نوع فوتبالی که بازی می‌کرد، اجازه نمی‌داد ما فوتبال همیشگی خود را انجام دهیم.  همچنین داور جان تیم ما را گرفت. با وجود اینکه اعتقاد دارم باید به تصمیم داور  احترام گذاشت. نشستم خلاصه بازی را نگاه کردم. روی علی قربانی صد درصد پنالتی بود و پای او را زد. نه تنها پنالتی نگرفت، بلکه به ضرر ما سوت زد.

سرمربی استقلال خاطر نشان کرد:داور خطاهای ۶۰ به ۴۰، ۵۰-۵۰ و ۷۰ به ۳۰ را به ضرر ما سوت می‌زد و در روند تیمی‌مان تأثیر منفی داشت. اگر داور صحنه پنالتی را می‌گرفت جریان بازی کاملاً‌ عوض می‌شد. بازیکنان آنها چندین بار خطا کردند اما داور کارت نداد و برعکس اولین خطای ما با کارت زرد روبرو شد. کارت زرد را زمانی می‌دهند که حرکت خطرناک باشد یا موقعیتی را بگیرد.

وی در ادامه انتقاداتش از داوری افزود:هفته‌های آخر است و از تاج رئیس فدراسیون می‌خواهم در چیدمان داوری بیشتر دقت کند. امروز استقلال ۲ امتیاز را از دست نداد، بلکه ۳۰ میلیون هوادار ۲ امتیازشان از دست رفت. نمی‌خواهم منفی‌بافی کنم، اما ما دیگر تیم نفت نیستیم که پاسخگوی ۱۰ هوادار باشیم، بلکه باید ۳۰ میلیون نفر را در نظر بگیریم.

منصوریان در خصوص اینکه کمالوند اعلام کرده صحبت‌های بین دو نیمه منصوریان ورق را از نظر داوری به سود استقلال برگرداند گفت: من کمالوند را دوست دارم ولی دقیقا معلوم بود که توانستم ورق را برگردانم چون داور پنالتی دقیقه ۵۵ روی قربانی را نگرفت، صحبت من نه تنها تأثیری نداشت، بلکه در ۸، ۹ صحنه خطاهای ۵۰ـ۵۰ را به سود حریف گرفتند. حتی کمالوند وسط زمین می‌گفت این داور سال گذشته باعث شد که ما یکی دو بازی ببازیم، هر چند که کارشناسان نظر هم بدهند، من در مورد یک یا چند نفر آنها به نتیجه نهایی نمی‌رسم. 

سرمربی استقلال با اشاره به فحاشی هواداران گسترش فولاد علیه بازیکنان تیمش، خاطرنشان کرد:نقطه تاریک دیدار امروز، فحاشی‌های هواداران بود. من از سال 68 به تبریز می‌آیم. هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی به تبریز آمده‌ام. در تبریز فحاشی ممنوع بود. من تا کنون در تبریز فحاشی نشنیده بودم. اوج عصبانیت هواداران تبریزی باز هم به اعتراض کشیده نمی‌شد.دو سال پیش من به همراه تیم نفت تهران به تبریز آمده بودم و در پایان بازی‌مان مقابل تراکتورسازی، اتفاقات تلخی افتاد که باعث شد قهرمانی از دست نفت و تراکتورسازی برود. حتی در آن وضعیت هم هواداران تبریزی فحاشی نکردند. امروز اما نمی‌دانم چه شده بود که از همان دقیقه نخست، به همه ما فحش خانواده می‌دادند. اصلاً من می‌گویم که رحمتی دروازه‌بان استقلال نیست، اولاد پیغمبر که است. 90 دقیقه به خانواده اولاد پیغمبر فحاشی می‌کنند. یک جاهایی هم به بازیکن یا مربی حق بدهیم که عصبانی شود.بازیکنان مگر اعصاب فولادی دارند. البته گسترش فولاد طرفداری ندارد و به این بنده خداها این فحاشی‌ها ارتباطی نداشت. جا دارد از مسئولان این باشگاه تشکر داشته باشم که چنین زمین خوبی را آماده کرده بودند و ما نگران پیچیده  شدن مچ پای بازیکنان‌مان نبودیم. امیدوارم مالکان این باشگاه از ادامه‌ کار منصرف نشوند و همچنان تیم‌داری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز