خبرگزاری کار ایران

گورادیولا:نبرد اصلی در تصاحب عنوان قهرمانی بین تاتنهام و چلسی است

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۲۵۲

بعد از اینکه چلسی در بازی چهارشنبه شب خود توانست با نتیجه 2-1 منچستر سیتی را شکست دهد،گورادیولا در مصاحبه ای بیان کرد که نبرد اصلی در کسب عنوان قهرمانی بین چلسی و تاتنهام در جریان است.

به گزارش ایلنا به نقل از اکسپرس،پپ گورادیولا تصدیق کرد که عنوان قهرمانی را واگذار کرده است و اعتقاد دارد که این جنگی بین تاتنهام و چلسی است. دو گل ادن هازارد در نیمه اول سبب شد که منچستر سیتی در مقابل چلسی یک فاصله 14 امتیازی را حفظ کند. 

پپ گورادیولا اینچنین گفت: اکنون عنوان کسب قهرمانی لیگ برتر از دست رفته است. این بین تاتنهام و چلسی است. ما اکنون در مورد این فکر می کنیم که بتوانیم درباره بازی های لیگ قهرمانان واجد شرایط باشیم و بتوانیم در بین چهار تیم برتر قرار گیریم. 

آیا ما در جای بهتری نسبت به تاتنهام بودیم. آن ها شش امتیاز بیشتر نسبت به ما دارند. فوتبال در مورد کسب نتایج است.اما راهی که ما بازی می کنیم. من خوشحال تر بودم اگر ما به  شیوه ای که در روز یکشنبه مقابل آرسنال بازی کردیم مقابل چلسی بازی می کردیم. 

او اضافه کرد:ما نسبت به چلسی خلاق تر بودیم . و لیاقت آن را داشتیم که بازی را ببریم.این افتخاری است که ما بازیکنان فوق العاده داریم. ما آمدیم و در استموفورد بریج با روش خودمان بازی کردیم. من یک فرد خوش شانسم که این تیم را مدیریت میکنم. 

این تشویق برای آینده است. من خوشبین هستم.اما برای این فصل ما به اندازه کافی خوب نبودیم. ما به اندازه کافی خلاق بودیم تا امتیاز بدست بیاوریم. این مشکل ماست. اما بازیکنان در یک شیوه مشخص بازی کردند.افرادی که ما را می بینند باید توسط طرفداران مورد افتخار قرار گیرند. ما همه چیز انجام دادیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز