خبرگزاری کار ایران

اینیستا:کلید قهرمانی بارسلونا در برنابئو است

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۲۲۵

با اینکه بارسلونا قاطعانه بازی خود را مقابل سویا به پایان رساند،همچنان با فاصله دو امتیاز نسبت به رئال مادرید در جایگاه دوم است. اینیستا معتقد است کلید این برد در برنابئو و پیروزی مقابل رئال است.

به گزارش ایلنا به نقل از مارکا،پیروزی 3-0 بارسلونا باعث شد که رقابت را بر سر عنوان قهرمانی در صدر جدول را زنده نگه دارد، اما آندرس اینیستا باور دارد که آن ها باید رئال مادرید را در استادیوم سانتیاگو برنابئو شکست دهند تا بتوانند تاج و تخت خود را حفظ کنند.

فقط 8 بازی برای آبی اناری ها باقی مانده تا کسری دو امتیازی خود را با رئال مادرید از بین ببرند که به صدر جدول بازگردند  یک بازی نیز در دست دارند.  

اینیستا در مصاحبه خود بعد از بازی با سویا اینچنین گفت:ما بازی خود را مقابل دپورتیو لاکرونیا از دست دادیم تا آ ن ها در خانه خود با لاس پالماس به تساوی برسند. اگر ما می خواهیم شانسی برای بردن لیگ داشته باشیم این است که رئال مادرید را در برنابئو  شکست دهیم . 

شروع این حرکت در این بود که بارسلونا سویا را از پیش رو برداشت. بازگشت اینیستا فاکتوری بزرگ برای پیروزی تیم بود که این بعد از مدت زمان استراحتی بود که برای او اتفاق افتاد که این هافبک از آن لذتی نبرد. 

اینیستا اضافه کرد: لحظات بد سپری شده.من برای خودم و تیم خوشحالم. به دلیل بعضی چیزها و افراد این فصل کمی عجیب به نظر میرسد. من امیدورام که در بازی باقیمانده نیز اینگونه بازی کنیم. این آسان نیست که شما یک وقفه بین المللی را مدیریت کنید زیرا شما گام ها را تغییر میدهید . این تیم خوب است. ما در ماه آوریل در بازی های پیش رو  در یک گره بسته قرار داریم. ما در هر بازی در رقابتی هستیم که میتوانیم به آن پایان دهیم اگر کارها را درست انجام ندهیم.

قبل از اینکه آن ها با رئال مادرید رقابت کنند باید در یکشنبه شب در مقابل مالاگا قرار گیرند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز