خبرگزاری کار ایران

شاید بیشتر از یک گل به پرسپولیس زدم

منشا: رقابتی با طارمی ندارم

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۷۵۱

در آستانه بازی پرسپولیس برابر پیکان از گادوین منشا به عنوان خطرناک ترین بازیکن در جمع شاگردان مجید جلالی نام برده می شود.

به گزارش ایلنا،بدون تردید یکی از خارجی‌های خوب حاضر در لیگ شانزدهم و در واقع یکی از خارجی‌های خوب در تاریخ لیگ برتر است. مهاجم نیجریه‌ای پیکان خیلی زود شایستگی‌هایش را به نمایش گذاشت و بازیکن ثابت آقا معلم شد و به همان سرعت هم زمزمه‌هایی مبنی بر پیشنهادهایش از تیم‌های دیگر شنیده شد. البته همین شایعات در روند کارش تاثیر داشت.

با این حال گادوین منشا در 23 مسابقه‌ای که برای تیمش به میدان رفته 12 گل زده و با دو صدرنشین جدول گلزنان فقط یک گل فاصله دارد.مهدی طارمی یکی از آن مدعیان آقای گلی است که حالا تقابلش با منشا در بازی فردا می‌تواند به حساسیت و جذابیت مسابقه دو تیم اضافه کند.

* مقابل ماشین سازی دو گل زدی و حالا یک گل با دو صدرنشین آقای گلی فاصله داری.

بازی خیلی مشکلی برای ما نبود. نه از این جهت که حریف آسانی داشتیم بلکه ماشین‌سازی تیمی قابل احترام و سازماندهی شده بود. ما می‌دانستیم که از این بازی چه می‌خواهیم و با یک بازی منطقی و حساب‌شده به خواسته مان رسیدیم.

* چقدر آقای گلی برایت مهم است؟

خیلی زیاد. من هم آرزوی رسیدن به این عنوان را دارم هم اینکه خواسته‌ام این است. من می‌توانم در هر بازی گل بزنم و همه تلاشم را در زمین بازی برای این مهم انجام می‌دهم. البته باید ببینم شرایط در ادامه لیگ چطور خواهد بود. من سعی می‌کنم در بازی‌های آینده از کوچک‌ترین فرصت برای گلزنی استفاده کنم، هر چند در بازی‌های قبل هم این‌طور بوده است.

* پس یک گل هم به پرسپولیس می‌زنی.

چرا می‌گویید یک گل شاید بیشتر هم زدم.البته من هیچ‌وقت نه قول گلزنی می‌دهم نه قول پیروزی اما این قول را می‌دهم که همه تلاشم را در زمین انجام دهم.

* به نظر می‌رسد انگیزه بالایی برای این بازی داری؟

طبیعی است که انگیزه بالایی برای این بازی داشته باشم. این شرایط در همه بازی‌ها برای من وجود دارد و این بازی هم حساسیت خاص خودش را دارد.

* در بازی فردا تقابل تو با مهدی طارمی هم که شانس آقای گلی دارد بسیار تماشایی خواهد شد.در واقع این رقابت برای فوتبالی‌ها می‌تواند جذاب باشد.

من با طارمی هیچ رقابتی ندارم. در واقع با هیچ بازیکنی رقابت ندارم. من تا جایی که بتوانم می‌خواهم وظیفه‌ام را در گلزنی انجام دهم.این مساله برای من از هر چیزی مهم‌تر است.

* دروازه‌بان پرسپولیس هم در حال حاضر گلر اول تیم ملی است و شرایط خوبی دارد.

بله می‌دانم که بیرانوند یکی از آماده‌ترین دروازه‌بانان حال حاضر فوتبال ایران است اما همانطور که قبلا گفتم من به این فکر می‌کنم که فقط کارم را انجام دهم و برای این مهم باید تمرکز لازم را داشته باشم.

* بازی با پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنی. آنها بازی قبلی‌شان را به صنعت نفت آبادان واگذار کردند.

پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است. ما بازی بسیار سختی را در پیش داریم و اصلا به نتیجه بازی آنها با صنعت نفت توجهی نخواهیم داشت. در واقع چون آنها در آبادان باخته‌اند خیال ما هم از پیروزی مقابل‌شان راحت نیست. البته همین برد و باخت‌ها است که فوتبال را می‌سازد. همانطور که گفتم پرسپولیس تیم بسیار خوبی است اما هر تیم خوبی همیشه نمی‌تواند برنده باشد.

* بعضی سایت‌ها از توافق تو با پرسپولیس برای فصل آینده خبر داده‌اند حتی مبلغ قرارداد را هم اعلام کرده‌اند.

من فکر می‌کنم در آستانه بازی با پرسپولیس زمان خوبی برای صحبت در این باره نباشد. من بازیکن پیکان هستم و به تیمم تعهد دارم. فعلاً تمام تمرکزم روی بازی‌های باقیمانده است و در آخر فصل در مورد انتخاب تیم آینده‌ام تصمیم خواهم گرفت.

* شرایط پیکان را چطور می‌بینی؟

خوشبختانه اینجا همه چیز خوب است و ما خیلی سخت تمرین می‌کنیم تا نمایش خوبی در بازی مهم مقابل پرسپولیس را ارائه دهیم.

*پیکان می‌تواند برنده از زمین خارج شود؟

صددرصد. البته آنها بازی قبل خود را باخته‌اند و با انگیزه بالا و برای جبران شکست‌شان به مصاف پیکان می‌آیند که این مساله نشان می‌دهد پرسپولیس خطرناک‌تر از همیشه است. من فکر می‌کنم شانس پیروزی دو تیم در این بازی 50 - 50 است.

* شانس کدام تیم را برای قهرمانی بیشتر می‌دانی؟

پرسپولیس روند خوبی را از ابتدای فصل در پیش گرفت و همچنان این روند را ادامه می‌دهد. پرسپولیس غیر از اینکه تیم بسیار خوبی است، از مربی بزرگی هم برخوردار است. آنها قطعاً قهرمان لیگ خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز