خبرگزاری کار ایران

بعد از جلسه با رضاییان و مدیران باشگاه؛

برانکو ایوانکوویچ: مقابل پروین خبردار می‌ایستم اما رضاییان را نمی‌خواهم

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۳۰۳

سرمربی کروات پرسپولیس در پایان جلسه با مدیران باشگاه و رامین رضاییان، تصمیم گیری در خصوص مدافع خاطی تیمش را به مدیران تیم محول کرد.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ ساعاتی پیش و بعد از تمرین تیمش در باشگاه پرسپولیس حضور یافت تا در جلسه ای با مدیران باشگاه و رامین رضاییان حضور یابد.

سرمربی کروات سرخپوشان در خصوص این جلسه صحبت هایش را با تبریک سال نو به اصحاب رسانه شروع کرد و گفت: درباره حضورم امروز در باشگاه هم باید بگویم که ما درباره بازی با نفت، بازی با پیکان و بازی با الریان صحبت کردیم. مدیر باشگاه از نتیجه‌ای که مقابل صنعت نفت گرفتیم ناراضی است. فوتبال همین است. در مورد این موضوع صحبت کردیم که چطور در پنج بازی آینده در لیگ و سه بازی باقی‌مانده در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشته باشیم تا لیگ را با موفقیت کامل به پایان برسانیم.

 سرمربی پرسپولیس در مورد رامین رضائیان، خاطرنشان کرد: او در مورد وضعیت خودش با باشگاه صحبت می کند. همانطور که گفتم او بالا در حال صحبت با باشگاه است و آنها در این مورد تصمیم می‌گیرند. من صحبتی با او نداشتم و تنها سال نو را به او تبریک گفتم.

برانکو در خصوص صحبت های طاهری که پرسپولیس را با توجه به اتفاقات موجود قهرمانی را از دست خواهد داد، گفت: بنده مربی هستم و وظیفه دارم تیم را خوب و آماده به زمین بفرستم به کار بازیکنانم افتخار می‌کنم که چقدر خوب کار کردند و چقدر خوب نتیجه گرفتند. روی این مسئله تمرکز کردم. طاهری فرد با تجربه‌ای است و حواشی را می‌بیند در این مورد با خود او صحبت کنید بهتر است.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این سوال که در صورت واقعی بودن ادعای طاهری و در صورتی که نتایج بیرون از زمین رقم بخورد  واکنش او چیست، گفت: فعلا صدر جدول هستیم و موضوع اصلی جلسه ما این بود که چطور این پنج بازی را به بهترین شکل به پایان برسانیم. همچنین می‌خواهیم در آسیا عملکرد خوبی داشته باشیم از بازیکنان انتظار دارم با عملکرد خود هواداران را شاد کنند.

وی در خصوص دیدار با نفت آبادان و حواشی آن نیز گفت: فقط روی تیمم تمرکز می‌کنم. اگر افرادی نکته مشکوکی دیدند باید این مسئله را بگویند. قرار بود بازی بدون هوادار باشد و به همین خاطر هواداران ما به ورزشگاه نیامدند. علت این مسئله که هواداران روز بازی بخشیده شدند برای ما مشخص نیست.

 برانکو در مورد دلایل 2 شکست اخیر تیمش اظهار داشت: مقابل الریان مستحق باخت نبودیم. در مورد نفت هم شرایط اینطور بود. در فوتبال در برخی بازی‌ها سزاوار باخت هستید. در برخی بازی‌ها خوب هستید اما در نهایت بازنده می‌شوید. در برخی مسابقات هم خودتان مقصر شکست می‌شوید. باخت همیشه هست اما یک شکست نمی تواند کارهای خوب بازیکنان تیم را به طور کامل پاک کند و تلاش باشگاه را به فراموشی بسپارد. همه باید به نتایجی که گرفتیم افتخار کنیم.

 سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا قول قهرمانی می‌دهد، گفت: 9 امتیاز از هر دو تیم استقلال و تراکتورسازی بالاتر هستیم و 5 بازی دیگر در پیش داریم. تلاشمان این است که در 5 بازی باقی مانده به بهترین شکل بازی کنیم و یک برتری خوب نسبت به تراکتورسازی و استقلال داشته باشیم.

 برانکو در پاسخ به سوالی در مورد اینکه اگر باشگاه اعلام کند رامین رضائیان باید به تیم بازگردد او این مسئله را می‌پذیرد، گفت: به سوالات فردی جواب نمی‌دهم. اگر اگر اگر جواب ندارد. اگر بعد از این مصاحبه فیلم شما خراب شود چه می‌کنید؟ جواب این اگر را بدهید. نمی دانم مشکل کجاست که آنقدر به رضائیان گیر دادید.

 وی در مورد اینکه طاهری گفته برانکو اعلام کرده رضائیان را نمی‌خواهد، گفت: مدیرعامل مهترین شخص باشگاه است و او اینطور تشخیص داده که چنین مصاحبه‌ای کند. پنج‌بار به این سوال جواب دادم.

 سرمربی پرسپولیس در مورد تماس پروین با او برای بخشش رضائیان، گفت: پروین موسس و بنیان‌گذار پرسپولیس است و در راس هرم باشگاه قرار دارد. در اتاق مربیان در راس تمام عکس‌‌ مربیان عکس پروین است وظیفه ما است که وقتی اسم پروین می‌آید خبردار بایستیم افتخار می‌کنم که زمان حضورم در تیم ملی با پروین همکاری داشتم و الان بخشی از خانواده پرسپولیس هستم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز