خبرگزاری کار ایران

عملکرد فوق العاده لوئیز سوارز در غیاب مسی

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۰۳۳

بارسلونا در غیاب مسی در بازی خود مقابل گرانادا به یک پیروزی پر گل رسید و لوئیز سوارز با درخشش خود به همراه نیمار در این بازی توانست برای خود رکوردی را به ثبت برساند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت گل، مهاجم آرژانتینی تعلیق بود و مهاجم اروگوئه‌ای در یک پیروزی حیاتی برای آبی اناری‌ها خوش درخشید. بارسلونا گرانادا را 4-2 شکست داد تا رئال مادرید همچنان در صدر لیگ اسپانیا باقی بماند. در غیاب مسی این لوئیز سوارز بود که در استادیوم لوس کارامنز از راه رسید.

مسی در این فصل بعد از اینکه 4-2 مقابل والنسیا پیروز شد در بازی‌های بعدی ممنوع شده است. زمانی که مسی در فصل گذشته مصدوم شد این سوارز بود که بیش از همه مسئولیت بیشتری را در تیم بر عهده گرفت و گل‌ها و نمایش‌های فوق العاده‌ای داشت. برنده پنج بار توپ طلا در زمستان نیز از بازی‌ها کنار گذاشته شد.

عملکرد فوق العاده لوئیز سوارز در غیاب مسی

بازیکن سابق لیورپول از جمله بازیکنانی بود که توانست ارقام دابل‌های خود را در تعداد گل‌ها(23) و کمک به پاس گل(10) در پنج لیگ تاپ اروپا در 2016-2017 در روز یکشنبه در غیاب مسی به این آمار رسید. سهم او هم در موفقیت تیمش ضروری بود.

بارسلونا همچنان در کورس رقابت‌ها با دو امتیاز اختلاف باقی خواهد ماند اما رئالی‌ها یک بازی در دست دارند. راه طولانی برای گرفتن جایزه در راه است با یک کلاسیکو که بعدا در این ماه در استادیوم سانتیاگو برنابئو پیش رو خواهد بود.

مسی در وسط هفته باز خواهد گشت و در بازی خانگی مقابل سویا حضور خواهد داشت و بعد از آن استراحت خواهد کرد و برای دیدارهای پیش رو خود را آماده می‌کند.

مسی مهم‌ترین بازیکن آبی اناری‌هاست با این حال نیمار و سوارز ثابت کردند که می‌توانند در غیاب مسی تیم را مدیریت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز