خبرگزاری کار ایران

گرند پریکس گرجستان

پایان کار جودوکاران ایران با یک برنز

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۹۴۸

پرونده ۹ نماینده جودوی ایران در گرندپری گرجستان با یک مدال برنز سعید ملایی بسته شد.

به گزارش ایلنا،در سومین روز از دومین مرحله پیکارهای جودو گرند پریکس در سال 2017 که از روز جمعه 11فرودین ماه در شهر تفلیس کشور گرجستان در حال پیگیری است 4جودوکار کشورمان در 3وزن روی تاتامی رفتند.

 در وزن منهای 90 کیلوگرم وحید نوری در مبارزه نخست با پشت سر گذاشتن حریف قزاق به دور بعد راه یافت.وی در ادامه مغلوب جودوکار قدرتمند کشور میزبان دارنده نشان برنز گرند اسلم 2017 باکو و دو نقره گرند اسلم باکو 2015 و 2014 شد.

حامد رشیدی دیگر نماینده کشورمان در این وزن پس از استراحت در دور نخست، مغلوب جودوکاری از اسلواکی با کارنامه نشان نقره اپن اروپا و برنز اپن آفریقا در سال 2017 شد.

در وزن منهای 100 کیلوگرم رضا رضایی در گام نخست نتیجه را به جودوکار گرجستان دارنده نشان برنز جوانان جهان در سال 2015 و دو عنوان قهرمانی کاپ امیدهای 2016 اروپا و کاپ جوانان 2015 اروپا واگذار کرد.

در سنگین وزن نیز جعفر پهلوانی برابر حریف گرجی که عنوان سوم گرند اسلم 2017 باکو، قهرمانی اپن 2015 اروپا و نایب قهرمانی اپن 2017 اروپا را یدک می کشد، مغلوب شد. 

پیش از این سعید ملایی در وزن ۸۱- کیلوگرم به مدال برنز رسید و ۴ جودوکار دیگر ایران نیز حذف شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز