خبرگزاری کار ایران

خرمگاه: با نورافکن و کریمی برخورد می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۷۱۹

مربی استقلال می گوید بازیکن باید یاد بگیرد تحت هر شرایطی از تفکرات کادر فنی تمکین کند و مطمئن باشید با این اتفاق برخورد خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا،محمد خرمگاه پس از برتری یک بر صفر استقلال برابر فولاد در جمع خبرنگاران گفت: شرایط برای ما و فولاد سخت بود چون از مسابقات دور بودیم. نگرانی ما هم همین بود که بازی تیم شکل نگیرد اما خوشبختانه در 20 دقیقه اول عملکرد خوبی داشتیم و فقط نتوانستیم به گل برسیم. می‌دانستیم فولاد دفاع می‌کند و با استفاده از بازیکنان سرعتی به دنبال ضدحمله است. خدا را شکر شرایط‌مان خوب بود و موقعیت‌های خوبی نیز داشتیم اما متأسفانه فقط یک گل به ثمر رساندیم.از هواداران تشکر می‌کنم که در یک روز تعطیل به ورزشگاه آمدند و از تیم خود حمایت کردند.

خرمگاه درباره اخراج منصوریان و عملکرد داور بازی امروز گفت: وظیفه من صحبت درباره داوری نیست اما باید اشاره کنم که اولین بار بود می‌دیدم که پای یک مربی از محدوده مربوط به خود خارج می‌شود و داور او را اخراج می‌کند. من بارها دیده‌ام که مربیان از محدوده قرار گرفتن خود کاملا خارج می‌شوند.

مربی استقلال در خصوص درگیری امید نورافکن و یعقوب کریمی گفت: من با توجه به اینکه روی خط حضور داشتم این صحنه را ندیدم و متوجه نشدم اما بازیکن باید یاد بگیرد تحت هر شرایطی از تفکرات کادر فنی تمکین کند.مطمئن باشید ما پیگیر اتفاقات پیش آمده خواهیم بود و از آن نمی‌توانیم بگذریم. شک نکنید با این اتفاق برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز