خبرگزاری کار ایران

قهرمانی نوجوانان آسیا؛ گروه بندی مرحله دوم مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۳۷۶

مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا به پایان رسید و گروه بندی تیم ها برای مرحله دوم مشخص شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  فدراسیون والیبال، دور مقدماتی یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا و انتخابی جهان که از صبح روز سه شنبه در شهر نایپیداو کشور میانمار آغاز شده بود، عصر امروز به پایان رسید و جایگاه تیم ها در چهار گروه جدول مقدماتی مشخص شد.

بر این اساس، در گروه نخست تیم میانمار با دو برد و کسب 6 امتیاز صدرنشین شد و تیم های استرالیا (یک برد و سه امتیاز) و هنگ کنگ بدون برد در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

در گروه دوم، کره جنوبی با دو برد و 6 امتیاز صدرنشین شد. ایران با یک برد و سه امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم بنگلادش بدون برد و امتیاز رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

در گروه سوم نیز تیم ژاپن با دو برد و 6 امتیاز در صدر قرار گرفت، تایلند با یک برد و سه امتیاز دوم شد و سریلانکا بدون برد و امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

در گروه چهارم نیز تنها دو تیم چین و چین تایپه حضور داشتند که چینی ها با یک برد و سه امتیاز در رتبه نخست و ملی پوشان چین تایپه در جایگاه دوم قرار گرفتند.

بدین ترتیب در مرحله دوم این رقابت ها هشت تیم برتر در دو گروه F (ایران، کره جنوبی، چین و چین تایپه) و  E(ژاپن، استرالیا، تایلند و میانمار) برای رتبه های اول تا هشتم مسابقه می دهند. سه تیم هنگ کنگ، بنگلادش و سریلانکا نیز در این مرحله برای جایگاه های نهم تا یازدهم به مصاف هم می روند.

فردا جمعه تیم های شرکت کننده در این رقابت ها استراحت دارند و مرحله دوم مسابقات از روز شنبه آغاز می شود. تیم ملی والیبال نوجوانان ایران روز شنبه و از ساعت 12 و 30 دقیقه به وقت میانمار، 10 و 30 دقیقه به وقت تهران در سومین مسابقه خود در این رقابت ها به مصاف چین می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز