خبرگزاری کار ایران

می خواهیم سال جدید را با پیروزی آغاز کنیم

اسماعیلی: موفقیت های تیم ملی، باعث غرور و افتخار ملی است

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۳۵۷

هافبک جوان استقلال می گوید که نتایج تیم ملی باعث غرور و افتخار ملی همه ایرانیان شده است.

به گزارش ایلنا،فرشید اسماعیلی ستاره جوان آبی پوشان در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال در آستانه سال جدید درباره موضوعات مختلفی صحبت کرده که مشروح آن در ادامه می آید:

*سال 95 به پایان رسید و وارد سال 96 شدیم. سال گذشته را از نظر فوتبالی چگونه ارزیابی می کنی؟

سال پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم. در لیگ قبلی تا هفته های پایانی شانس قهرمانی داشتیم و تا فینال جام حذفی نیز رفتیم و فکر می کنم با بد شانسی جام حذفی و لیگ را از دست دادیم. لیگ جدید را نیز با تجربیات جدیدی آغاز کردیم. به دلایل بسیار، فصل برای ما آنگونه که هواداران می خواستند شروع نشد اما از نظر فوتبالی با رضایت و شادی خودمان و هواداران به پایان رسید. در نیم فصل دوم نتایج بسیار خوبی گرفتیم. در آسیا توانستیم السد قطر را شکست دهیم و در دور گروهی نیز خوب نتیجه گرفتیم و در گروه خودمان صدر نشین هستیم. همچنین توانستیم دربی را با برد به پایان برسانیم. در لیگ نیز شرایط خوبی داریم و فکر می کنم هواداران از عملکرد تیم در نیم فصل دوم راضی بودند و خیلی خوشحالم که سال 95 از نظر فوتبالی برای هواداران استقلال و تیم به شکل خوبی به پایان رسید. همچنین اطمینان قلبی دارم که روند خوب و رو به رشد استقلال در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت. بازی های سخت و حساسی داریم اما با روحیه و اتحاد و یکدلی بازیکنان و زحمات کادرفنی در کنار رابطه خوب بزرگترها و جوانان تیم، سال خوبی پیش روی ما است.

*استقلال سال جدید را با بازی با فولاد آغاز می کند، حال و هوای تمرینات تیم در سال جدید در آستانه این مسابقه چگونه است؟

شرایط بسیار خوبی داریم و با توجه به همدلی، اتحاد و انگیزه ای که میان بازیکنان وجود دارد و زحمات و آنالیزهای کادرفنی و البته صحبتها و راهنمایی های آقای منصوریان می خواهیم بازی اول را با برد شروع کنیم. بازی با فولاد برای ما از دو جنبه مهم است؛ اول این که می خواهیم سال را با برد شروع کنیم و در اولین بازی هواداران را خوشحال کنیم. ضمن این که با توجه به فاصله کم در جدول، امتیاز های همه بازی ها برای ما مهم است و باید بتوانیم مقابل فولاد پیروز باشیم و امیدوار به کسب رتبه بهتر در جدول.

* سال 96 برای خانواده اسماعیلی خیلی خوب شروع شد و بابت ازدواج برادرت در آغاز سال جدید به تو تبریک می گوییم.

در ابتدای سال جدید منصور برادر بزرگتر من ازدواج کرد و من نیز با اجازه کادرفنی در شهرمان برای مراسم حضور داشتم. برای برادرم و همسرش آرزوی موفقیت، خوشبختی و سلامتی می کنم. خیلی خوشحالم که این اتفاق برای برادرم رخ داد و از شما و هواداران استقلال نیز بابت تبریک های صمیمانه، قدردانی و تشکر می کنم.

*در مورد تیم ملی هم صحبت کنیم، تیم ملی ایران با دو برد اخیر در گروه یک مقدماتی جام جهانی صدر نشین است و مدعی اصلی گروه برای صعود مستقیم از گروه به جام جهانی.

پیش از هر چیز به همه مردم ایران این پیروزی ها را تبریک می گویم. همچنین باید به کادرفنی و بازیکنان تیم ملی که بسیاری از آنها دوستان من هستند، این نتایج و موفقیت ها را تبریک بگویم. این موفقیت ها باعث غرور و افتخار ملی است، به ویژه آنکه تیم ملی ما در گروهی که تیم های قدرتمند کره جنوبی و ازبکستان حضور دارند و تیم چین نیز که مارچلو لیپی را استخدام کرده، با اختلاف صدر نشین است. تیم ما با قدرت صدرنشین است و این موضوع برای همه فوتبال ایران افتخار بزرگی به حساب می آید. امیدوارم با شکست ازبکستان در تهران به عنوان تیم صدرنشین، صعودمان را قطعی کنیم و برای اولین بار در دو دوره پیاپی راهی جام جهانی شویم.

*گمانه زنی هایی در برخی رسانه ها مطرح شد مبنی بر این که احتمال دعوت تو به تیم ملی وجود دارد. در این مورد چه نظری داری؟

حضور در تیم ملی برای هر بازیکنی افتخار بزرگی است. دعوت به تیم ملی و تمرین و بازی در آن نیز افتخار بزرگی است. طبیعی است که من هم از دعوت به تیم ملی خوشحال می شوم و این موضوع را دستاورد بزرگی می دانم. کسانی که در این مدت عقیده داشتند باید به تیم ملی دعوت شوم، به من لطف داشتند اما در این خصوص نظری ندارم. وظیفه من این است که برای استقلال بهترین تمرین و بازی را انجام دهم. حضور در ترکیب استقلال تصمیم آقای منصوریان است و دعوت به تیم ملی نیز تشخیص آقای کی روش. تا آنجایی که من اطلاع دارم، آقای کی روش و دستیاران ایشان تمام بازی ها و بازیکنان لیگ را به دقت بررسی می کنند و بدون تردید هر زمانی که ایشان تشخیص دهد می توانم برای تیم ملی مثمر ثمر باشم، آن زمان من را دعوت خواهند کرد. من هم اگر به تیم ملی دعوت شوم، برایم افتخار بزرگی است و اگر دعوت نشوم نیز با تمام وجود برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم که روند افتخار آفرینی تیم ملی ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز