خبرگزاری کار ایران

ستاره‌ی بازی ایران و چین چه کسی بود؟

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۲۸۷

بسیاری کی‌روش را به دلیل دعوت نکردن برخی نفرات مورد انتقاد قرار می‌دادند. با این حال، وی نشان داد که کار خود را بلد است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ایران موفق شد در بازی‌ای که به لحاظ تاکتیکی پیچیده و دشوار می‌نمود به یک پیروزی ارزشمند دست یابد و راه خود را برای صعود به جام جهانی روسیه هموار کند.

مارچلو لیپی، سرمربی مطرح تیم ملی چین که استاد کسب نتیجه‌ی 1-0 است، در این بازی هم به دنبال پیروزی با حداقل نتیجه و استفاده از ضدحملات و اشتباه مدافعان ایران بود. 4 یا 5 بازیکن چین با ساختن یک مثلث بزرگ کار پرس از جلو را انجام داده و مترصد پاس‌های اشتباه بازیکنان عقب زمین ایران بودند.

با این حال، مدافعان و هافبک‌ها ایران کم‌نقص ظاهر شدند و کمتر اشتباه کردند. پورعلی‌گنجی یکی از خوبهای ایران بود و روی دو صحنه نمایش درخشانی داشت. منتظری هم تنها در یک نبرد هوایی مغلوب شد.

با این حال، ستاره‌ی ایران در این دیدار کسی نبود جز مسعود شجاعی، کسی که پیشتر او را عامل دعوت نشدن سروش رفیعی به تیم ملی عنوان کرده بودیم.

حرکات تکنیکی و دریبل‌های ریز او بیشترین نقش را در طرح حملات تیم کی‌روش ایفا نمود. با این که خطر اخراج هم شجاعی را تهدید می‌کرد کی‌روش حاضر به تعویض وی نشد. او چند پاس بی‌نقص و در کلاس جهانی برای مهاجمان و وینگر‌های تیم ملی ایران ارسال کرد که در چند صحنه خطرآفرین بودند. همچنین، زمانی که ایران پیش بود تکنیک بالای او منجر گرفتن خطاهای زیادی از چینی‌ها شد و به این ترتیب زمان بازی به سود ایران کشته شد. وی در پایان بازی هم به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد، در روزی که طارمی گلزنی کرده بود.

ستاره‌ی بازی ایران و چین چه کسی بود؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز