خبرگزاری کار ایران

بخت شماره دو هم حذف شد

احتمال رقم خوردن یک فادال دیگر در مسترز مایمی

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۲۶۹

با حذف نیشیکوری و واورینکا احتمال دارد که بازی فدرر-نادال در فینال مایمی انجام شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در ادامه‌ی بازیهای دور یک چهارم مسترز مایمی رافائل نادال موفق شد به نیمه‌نهایی صعود کند. نادال در دیداری نه چندان دشوار موفق شد از سد رقیب آمریکایی خود، جک ساک، بگذرد. وی این بازی را در دو ست و با امتیازهای 6-4 و 6-2 به سود خود خاتمه داد تا در دیدار نیمه‌نهایی حریف فابیو فونینی ایتالیایی شود. ساک هفته‌ی گذشته به نیمه‌نهایی مسابقات ایندین ولز رسیده بود.

فونینی موفق شده بود در یک بازی عجیب کی نیشیکوری، بخت دوم قهرمانی این مسابقات، را شکست دهد. نادال در 10 مصافی که با فونینی انجام داده 7 بار پیروز شده است. پیشتر استن واورینکا، بخت نخست قهرمانی، نیز از دور مسابقات کنار رفته بود. 

به نظر می‌رسد با حذف این دو و غیبت جوکوویچ و ماری در این تورنمنب باز هم شاهد دیدار کلاسیک فدرر-نادال در فینال این رقابت‌ها باشیم.

در دو بازی دیگر این مرحله الکساندر زورف، بازیکن 19 ساله‌ی آلمانی که استن واورینکا را حذف کرده بود، باید به مصاف کایریوس برود و راجر فدرر 35ساله باید به مقابله با توماس بردیچ بپردازد. احتمال اینکه فدرر و زورف در نیمه‌نهایی حریف یکدیگر شوند زیاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز