خبرگزاری کار ایران

برد امروز را تقدیم هوادران تیم ملی می کنم

کی روش: اگر اجازه بدهند با قدرت پیش می رویم

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۰۳۶

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت:برد امروز را تقدیم هوادران تیم ملی می کنم که به درخواستم بلی گفتند و ما را در کسب این پیروزی یاری کردند. امیدوارام این پیروزی هدیه خوبی برای هواداران بوده باشد.

به گزارش ایلنا،کارلوس کی روش بعد از برد تیمش برابر تیم ملی چین در جمع خبرنگاران گفت: خوشامد می گویم به اصحاب رسانه، همچنین به بازیکنانم این پیروزی را تبریک می گویم نه فقط از جهت نتیجه بلکه از لحاظ عملکرد در زمین، یک گل زدیم اما موقعیت های زیادی خلق کردیم و باز هم می توانستیم گل ها بیشتری بزنیم.

وی در ادامه و در خصوص این موضوع که چرا تیم ملی در بازی مقابل چین قدرت و صلابت بازی با قطر را نداشت بیان داشت: نمی دانم که آیا طراوت و نوع بازی که چین در زمین ارائه کرد را دیدید یا خیر، چین بازی خوبی انجام داد و شرایط دو دیدار یکسان نبود. 

سرمربی پرتقالی تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد حمایت هواداران و این موضوع که ایا ایران می تواند باز هم به عنوان تیم نخست راهی جام جهانی شود تصریح کرد: برد امروز را تقدیم هوادران تیم ملی می کنم که به درخواستم بلی گفتند و ما را در کسب این پیروزی یاری کردند. امیدوارام این پیروزی هدیه خوبی برای هواداران بوده باشد. 

وی در مورد صعود به عنوان تیم نخست به جام جانی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنان منتظر نتیجه بازی ازبکستان و قطر هستیم با در نظر گرفتن نتیجه این بازی همچنان 3 یا 4 تیم شانس صعود به جام جهانی را دارند و بهترین کاری که می توانیم انجام دهیم آن است که به مسیر و روش خود ادامه دهیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.  

کی روش ادامه داد : برای کسب بهترین نتیجه مقابل ازبکستان تلاش خواهیم کرد. اگر به ما اجازه دهند که تمرینات و برنامه های خودمان را داشته باشیم اردو ها را برگزار می کنیم. اگر نه مانند همین بازی ها تنها 4 روز پیش از رقابت ها بازیکنان را به اردو دعوت می کنیم و تلاش می کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم. بازهم تاکید می کنم اگر اجازه دهند تلاش می کنیم تا با برگزاری اردو بهترین شرایط را ایجاد کنیم. تصمیم گیرنده های فوتبال مشخص هستند و ما باید ببینیم که چه تصمیمی خواهند گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز