خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه شرکت بهنام پیشرو کیش در پی استعفای شهریاری و بلاتکلیفی‌های موجود

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۰۲۸

شرکت بهنام پیشرو کیش در پی استعفای سرپرست باشگاه نفت و بلاتکلیفی‌های موجود اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از وب‌سایت رسمی نفت تهران، در اطلاعیه شرکت بهنام پیشرو کیش که مالکیت باشگاه نفت را برعهده دارد آمده است:

در پى مخالفت شرکت بهنام پیشرو کیش با استعفای آقای شهریارى سرپرست محترم باشگاه و با توجه به غیبت چندین روزه ایشان و ضرورت پیگیری امور از سوی مدیریت، این شرکت ضمن تشکر از زحمات آقای شهریاری طی روزهای آینده مدیر جدیدی را به عنوان سرپرست باشگاه معرفى خواهد کرد تا امورات جارى را پیگیرى نماید.

شرکت بهنام پیشرو کیش نیز از این پس با رویکردی جدید و به شکل ویژه و مصمم‌تر از قبل پیگیر وضعیت مالکیت و تعیین تکلیف ابهامات و بلاتکلیفی‌های مربوطه خواهد بود تا در پی ان وضعیت همگى از جمله این شرکت و همه ارکان باشگاه و تیم‌های نفت که مثل خودمان اذیت شده‌اند مشخص شود.

در این باره معتقدیم از همان ابتدا ضمن دقت و محکم کاری بیشتر درباره مالکیت باشگاه و سایر امور ان می‌بایست تدابیری موثر و راهگشا صورت می‌گرفت تا شاهد بسیاری از اتفاقات کنونی نباشیم.

بدین‌وسیله ضمن پوزش از آنهایی که - اعم از اعضای تیم‌های نفت و طلبکاران باشگاه - به واسطه بلاتکلیفی مالکان باشگاه متضرر شده‌اند تاکید می‌کنیم تاکنون بیش از 9 میلیارد تومان طبق اسناد موجود پرداخت و هزینه کرده‌ایم اما متاسفانه براساس مدارک و تفاهم نامه‌ای که در تیر ماه امضا شده بود واگذار کننده به تعهدات خود عمل نکرده و ما همچنان در اوج بلاتکلیفی محض هستیم و در این میان تلاش‌های ما برای رفع ابهامات و بلاتکلیفی هایی که ما را ازار داده و خیلی ها را هم متضرر کرده ره به جایی نبرده است.

در این راستا پیگیری‌های ما با رویکردی متفاوت ادامه خواهد یافت و در صورت عدم رفع مشکلات بیشتر توضیح خواهیم داد تا همه چیز برای مخاطبان این اطلاعیه در حد کلی گویی باقی نماند. به امید آنکه با بخش خصوصی در فوتبال ایران همچون غریبه برخورد نشود و بتوانیم به محض رفع بلاتکلیفی‌ها به تعهدات خود همچون قبل در قبال همه پایبند باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز