خبرگزاری کار ایران

عنوان چهارمی ایران در تورنمنت سوچی روسیه

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۹۵۲

تیم ملی ایران در تورنمنت بین المللی سوچی روسیه موفق به کسب عنوان چهارمی این رقابت‌ها شد.

به گزارش ایلنا، تورنمنت بین المللی سوچی روسیه با حضور تیم‌های جوانان بانوان اسلوونی، روسیه، کراسنودار، ایران، قزاقستان، رومانی، آذربایجان و بلاروس از 29 اسفند آغاز شد که تیم ملی فوتبال ایران عنوان چهارم این دوره از تورنمنت را کسب کرد.

تیم ملی جوانان ایران پس از پیروزی برابر تیم‌های کراسنودار، قزاقستان و اسلوونی از گروه A با اقتدار به مرحله بعدی بازی‌ها صعود کرده و در چهارمین دیدار خود را برابر میزبان(روسیه) برگزار کرده و پس از شکست مقابل این تیم به مصاف اسلوونی رفتند که نتیجه این بازی نیز سه بر یک به سود تیم اسلوونی به پایان رسید و در نهایت ملی پوشان پس از رقابت با حریفان قدرتمند اروپایی، عنوان چهارم تورنمنت بین المللی سوچی روسیه را به خود اختصاص دادند.

بدین ترتیب روسیه، بلاروس، اسلونی، ایران، رومانی، آذربایجان،کراسنودار و قزاقستان به ترتیب اول تا هشتم شدند.

همچنین طبق اعلام کمیته فنی تورنمنت بین المللی سوچی روسیه ، هاجر دباغی به عنوان بهترین فوروارد این دوره از بازیها انتخاب شد.

نادره دوردیان، سرپرست تیم ملی جوانان بانوان درباره انتخاب بازیکن ایران به عنوان بهترین فووارد تورنمنت بین المللی سوچی روسیه گفت: پس از نظر سنجی که از سوی سرمربیان تمام تیم‌ها گرفته شد، در نهایت هاجر دباغی به عنوان بهترین فوروارد انتخاب و با اهدای تندیسی از وی تقدیر شد.

گفتنی است، تیم ملی جوانان ایران بامداد روز نهم فروردین ماه سوچی را به مقصد تهران ترک می‌کند.

ملی پوشان در ساعت 13:55 از طریق فرودگاه امام خمینی وارد تهران می‌شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز