خبرگزاری کار ایران

ترس از نام ایران دربین حریفان

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۴۹۴

سرمربی تیم‌ملی نوجوانان پسر آمادگی تیم را در حد ایده آل دانسته و می‌گوید حریفان از تیم ملی ایران می ترسند.

 گزارش ایلنا، تیم‌ملی تکواندو نوجوانان پسر از اول اسفند سال گذشته تمرینات خود را برای حضور در نهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2017 در مجموعه «انقلاب» آکادمی المپیک آغاز کرد.

وحید عبداللهی سرمربی تیم ملی نوجوانان در خصوص شرایط این تیم اظهار کرد: یک ماه از اردو سپری شده، تمرینات عمومی را پشت سر گذاشتیم و اکنون تمرکزمان بر روی تکنیک‌ و شگردهای تکواندوکاران است. با توجه به تغییر در قوانین داوری سیستم مبارزات خیلی تغییر کرده اما ما نیز با اجرای تمرینات کاربردی هوگوپوشان را آماده می‌کنیم تا در مسابقات امتیازات بیشتری را به نام خود ثبت نمایند. تمام تلاشمان این است قوانین جدید داوری خللی در روند مبارزات ایجاد نکند و علاوه بر تقویت تکنیک‌های گذشته، شگرد‌های جدید را به تیم تزریق کنیم.

وی با اشاره به فرصت کوتاه برای آماده سازی تیم بیان کرد: کمتر از یک ماه تا زمان آغاز مسابقات باقی مانده است، سعی می‌کنیم بچه‌ها را از لحاظ روحی به اوج آمادگی برسانیم تا انشاا... در این میدان آسیایی بتوانند تمام قدرت خود را به نمایش بگذارند و با انگیزه بالایی که دارند مدال‌های خوشرنگی را کسب نمایند.

عبداللهی در ادامه افزود: بیشتر تکواندوکاران حاضر در تیم از تجربه خوبی برخوردارند اما با توجه به اینکه اردوی تیم‌ملی اعزامی به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در حال برگزاری است سعی می‌کنیم از هوگوپوشان این تیم نیز بخواهیم تجربیات خود را در اختیار نوجوانان قرار دهند تا با قدرت هرچه بیشتر در این میدان ظاهر شویم.

سرمربی تیم‌ملی نوجوانان کشورمان تصریح کرد: خدا را شکر بچه‌ها با وجود سن کمی که دارند، متوجه جایگاه خود شده‌ و در تمرینات از جان و دل مایه می‌‌گذارند. ان شاالله با نتیجه‌ای درخشان این مسابقات را پشت سر خواهیم گذاشت.

وی در پاسخ به این سوال که مهمترین حریفان ایران در این رده سنی کدام کشورها هستند؟ گفت: در حال حاضر هیچ حریفی را نمی‌توان دست کم گرفت چراکه بارها دید‌ه‌ایم کشورهایی که فکرش را نمی‌کردیم توانستند گردن آویز طلا را به تصاحب خویش در آورند. قطعا تیم کره‌جنوبی که در مسابقات جهانی 2016 توانسته 5 مدال طلا و یک نقره را کسب نماید برای قهرمانی حضور پیدا می‌کند و از رقیبان مهم ایران محسوب می‌شود، تیم‌های چین تایپه، چین، اردن، قزاقستان و ازبکستان نیز کشورهای هستند که تک چهره‌های خوبی در اختیار دارند اما نام ایران نیز باعث ترس حریفان می‌شود و مطمئنم که ملی‌پوشان بهترین مبارزات خود را در این رقابت‌ها به نمایش می‌گذارند. 

عبداللهی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه فرصت کوتاهی برای برپایی اردو در اختیار داشتیم فدراسیون امکانات لازم را برای هرچه بهتر برگزار شدن تمرینات در اختیار ما گذاشت. از محمدرضا زوار مدیر فنی تیم که تجربیات خود را در اختیار ما قرار می‌دهد کمال تشکر را دارم و در این روزهای آغازین سال 1396 از مردم ایران می‌خواهم برای این تیم دعا کنند تا نتیجه زحمات خود را ببینند و ان شاالله با دست پر و افتخار به ایران بازگردند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز