خبرگزاری کار ایران

چینی: پیروزی تیم ملی عیدی به مردم ایران بود

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۰۶۷

مربی استقلال می گوید پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر عیدی ای بود که از سوی ملی پوشان به مردم ایران داده شد.

به گزارش ایلنا ، علی چینی مربی آبی های پایتخت در حاشیه اولین تمرین این تیم در سال 96 گفت:بعد از چند روز تعطیلی این اولین تمرین ما بود. بازیکنان با روحیه بالایی در تمرین شرکت کرده اند و خود را برای بازی با فولاد آماده می کنیم. فولاد تیم خوبی است. آنها از لحاظ تاکتیکی بسیار خوب هستند و کار ما سخت است. همه تلاش ما بر این است تا بتوانیم پیروز شویم.ما به لوکوموتیو فعلا فکر نمی کنیم و فکر ما معطوف به فولاد است.

وی درباره غایبان استقلال گفت:یک سری از بازیکنان شهرستان هایشان دور بود و از فردا به ما اضافه می شوند.بعد از تعطیلات قرار شده چمن ورزشگاه هم کوتاه شود و شرایط بهتر شود.

چینی درباره غیبت رحمتی مقابل فولاد گفت:حسینی را در اختیار داریم. باشگاه پیگیر رفع محرومیت رحمتی است،فعلاً جوابی نیامده و اگر محرومیتش برداشته شود در این بازی می توانیم از او استفاده کنیم.

مربی استقلال درباره آرزویش برای مردم ایران در سال جدید افزود:آرزو می کنم تمام ملت ایران سلامت باشند و خنده روی لبانشان باشند.

وی درباره برد تیم ملی مقابل قطر گفت:پیروزی دیشب تیم ملی یک عیدی به ملت ایران بود. این برد را به فال نیک می گیریم و امیدواریم امسال، سال ایران در آسیا باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز