خبرگزاری کار ایران

امیدوارم بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم؛

خرمگاه: بازی سختی مقابل فولاد داریم

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۰۶۳

مربی استقلال می گوید تیمش به دنبال ادامه روند خوب خود مقابل فولاد خوزستان است.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، محمد خرمگاه در حاشیه تمرین آبی ها پاسخگوی خبرنگاران بود و در ابتدا گقت: بازیکنان غایب با اجازه ما در این تمرین حضور نداشت. تمرین خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم روند خوبمان را ادامه دهیم. ما با فولاد بازی داریم. آنها خوب فوتبال بازی می کنند و بازی سخت برابر آنها داریم. باید تمام چیزهایی که داریم را روی زمین ارائه کنیم. ما روی نقاط ضعف و قوت آنها کار می کنیم تا پیروز شویم.

مربی استقلال درخصوص زمین تمرین امروز آبی ها بیان کرد: به دلیل بارش باران نتوانستیم در زمین آزادی امروز تمرین کنیم. امیدوارم که شرایط بهتر شود.

ایران روز گذشته برابر قطر پیروز شد و صدرنشین گروه A در مرجله مقدماتی جام جهانی  روسیه شد، خرمگاه در این باره اظهار داشت: پیش بینی ما هم این بود که قطر را می بریم چون از توانایی های بازیکنان و سرمربی تیم ملی آگاهی داریم. کی روش نشان داده که اول به دنبال نباختن و بعد بردن است. جوانان ما خیلی خوب بازی کردند و به عنوان یک ایرانی خیلی خوشحال شدم و امیدوارم بتوانیم به جام جهانی برویم.

محرومیت کاپیتان استقلال موجب شده تا حسینی گلر جوان استقلال درون دروازه بایستد مربی استقلال درباره محرومت سید مهدی رحمتی گفت: او در بازی برابر فولاد هم محروم است و نمی دانم که احتمال بخشیده شدنش وجود دارد یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز