خبرگزاری کار ایران

ما با کسی جنگ نداریم؛

فوساتی: ایران در دفاع فوق العاده است

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۶۰۵

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در نشست خبری پیش از دیدار با ایران در مقدماتی جام جهانی روسیه 2018 پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، خورخه فوساتی در نشست خبری پیش از دیدار قطر - ایران اظهار داشت: در حال حاضر تمرکزمان روی جام جهانی 2018 است، نه 2022 و باید به این جام جهانی برسیم، چون می‌دانیم اگر به جام جهانی روسیه برویم چه تجربه خوبی برای جام جهانی بعدی نصیب‌مان خواهد شد.

وی در ادامه افزود: من به عملکرد بازیکنانم در بازی با ایران اطمینان کامل دارم چون در بهترین شرایط آمادگی قرار داریم. امیدوارم هواداران در بازی فردا از تیم ملی قطر حمایت کنند و با یک ورزشگاه پر از هیچان و مملو از جمعیت روبرو شویم.

سرمربی تیم ملی قطر عنوان کرد: تا به امروز تیمی نتوانسته است به ایران گل بزند. این موضوع اتفاقی نیست. آنها در دفاع فوق العاده عمل می کنند. این در حالی است که تیم ایران در حمله هم راههای زیادی برای گلزنی دارد. من بازی های زیادی از ایران و قطر را دیده‌ام.

وی در واکنش به اظهارات اخیر سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: درباره صحبت‌های کارلوس کی‌روش که به دلیل حضور بازیکنان با ملیت دیگر در تیم ملی قطر از فدراسیون فوتبال این کشور انتقاد کرده است، می‌خواهم شفاف صحبت کنم. این حرف‌ها درست نیست و او باید بهتر از این عمل می‌کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر ادامه داد: کی‌روش پرتغالی است و همین اتفاق در تیم ملی پرتغال هم رخ داده و بازیکنان با ملیت‌های دیگر در تیم ملی این کشور هستند، اما یک بار هم نشنیده‌ام کی‌روش در این باره صحبتی داشته باشد. ما با کسی جنگ نداریم. اینجا زمین فوتبال است و می‌خواهیم فوتبال بازی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز