خبرگزاری کار ایران

تمجید AFC از سردار آزمون + عکس

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۵۹۶

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا از ستاره جوان تیم ملی ایران تمجید کرده و پیش بینی کرده که آزمون به ستاره جام جهانی تبدیل خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سایت AFC در آستانه دیدار تیم‌های ملی ایران و قطر در مرحله انتخابی جام جهانی، گزارشی در تمجید از سردار آزمون نوشته و پیش‌بینی کرده است که او در جام جهانی سال ۲۰۲۲ قطر، اولین جام جهانی که در منطقه خاور میانه برگزار می‌شود، یکی از ستاره‌های جام خواهد بود.

این سایت با معرفی آزمون به عنوان «مسی ایرانی» نوشته است او در صورتی که بتواند رویایش را محقق کند می‌تواند مدعی کسب جایزه بهترین بازیکن تورنمنت باشد.

در ادامه این گزارش آمده است: اولین جام جهانی خاورمیانه می‌تواند یک مدعی جدی برای کسب توپ طلا داشته باشد، یک مدعی از همین منطقه به نام سردار آزمون که می‌تواند به رؤیایش جامه عمل بپوشاند. این مهاجم ۲۲ ساله پیش از سفر به قطر برای بازی مقابل تیم ملی این کشور در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸، از رؤیاهایش برای جام جهانی ۲۰۲۲ گفت که یکی از آنها رسیدن به مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها بود.

تمجید AFC از سردار آزمون + عکس

 مهاجم ایرانی که دوران بازیگری‌اش را در تیم روستوف روسیه سپری می‌کند به زعم بسیاری از کارشناسان فوتبال آسیا در حال حاضر در کنار سون هئونگ مین، از کره جنوبی بهترین مهاجم فوتبال آسیاست. او با به ثمر رساندن گلی فوق‌العاده به تیم باشگاهی‌اش برای شکست دادن بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا در ماه نوامبر کمک کرد و توانایی‌هایش را برای گلزنی در تورنمنت‌های بعدی از جمله جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به رخ کشید.

در پایان گزارش AFC خاطر نشان شده است: آزمون از استعداد کافی که پشتوانه‌ای برای اعتمادبه‌نفس وی باشد برخوردار است و پنجشنبه این هفته هواداران قطر ممکن است برای مدتی وفاداری‌ خود به تیم ملی کشورشان را از یاد ببرند تا از تماشای بازی تکنیکی یک سوپراستار جهانی لذت ببرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز