خبرگزاری کار ایران

جو هارت بهترین گزینه‌ی دروازه‌بانی انگلیس

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۴۴۸

جو هارت که به صورت قرضی از منچستر سیتی به باشگاه تورینو ایتالیا رفته، باوجود اینکه در لیگ ایتالیا اشتباهاتی داشته، هنوز بهترین گزینه دروازه‌بانی انگلیس است.

به گزارش ایلنا و به نقل از اسکواکا، دیوید سیمن، دروازه‌بان سابق انگلیس، حمایت خود را از جو هارت به عنوان اولین انتخاب دروازه‌بانی تی ملی انگلیس اعلام کرده است. او گفته که توپ‌گیر دیگری به خوبی بازیکن قرضی منچستر سیتی وجود ندارد.

جو هارت منچستر سیتی را در تابستان گذشته ترک کرد و به صورت قرضی به تیم تورینو پیوست، بعد از اینکه توسط پپ گواردیولا به عنوان بازیکن مازاد بر نیاز تلقی شد. این دروازه‌بان ۵ کلین شیت در سری آ داشته است. او اقرار کرده که برای فصل آینده به منچستر سیتی بازنخواهد گشت. 

هارت در به ثمر رسیدن گلهای اینتر میلان مقصر بود. او یکبار دیگر توسط گرت ساوت گیت، مربی تیم انگلیس، برای بازی مقابل تیمهای لیتوانی و آلمان به تیم ملی فراخوانده شد.

گرت ساوت گیت بازیکن سابق انگلیس و آرسنال معتقد است که هارت هنوز بهترین انتخاب برای دروازه‌بانی انگلیس است، پیشنهادی برای جایگزینی جو هارت با وجود پتانسیلهای او وجود ندارد.

دیوید سیمن به اسکای ساپورت گفت: من باید اقرار کنم که کمی خنده‌ام گرفت. زیرا زمانی که می‌بینید جو هارت توانایی‌اش را دارد، بعد دیدید که چه اتفاقاتی برای منچستر سیتی افتاد و این شرم‌آور است. من خوشحالم که جو در سطح بالایی بازی میکند. من می‌دانم که او دروازه بان خوبی است.

او اضافه کرد: او نمایشهای خوبی دارد و زمانی که شما به مردانی که جایگزین او شده اند نگاه کنید به این فکر میکنید که آن ها به خوبی او نیستند. او در یک سطح بالا فوتبال بازی میکند. 

اخیرا جو هارت با ۴ دروازه‌بان انگلیس در بازیهای لیگ برتر مقایسه شده است.

جو هارت بهترین گزینه‌ی دروازه‌بانی انگلیس

این جدول نشان می‌دهد که جو هارت نسبت به دروازه‌بانان دیگر از لحاظ آماری عملکرد ضعیف‌تری در مقابل دیگر دروازه‌بانانی چون فریزر فوستر، تام هیون، لی گرانت و جوردن پیکفورد داشته است. هارت در این فصل رکورددار بیشترین اشتباه در سری آ ایتالیا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز