خبرگزاری کار ایران

زیدان، ماه جهنمیِ آوریل و پنج بازی دشوار

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۲۸۲

تیم رئال مادرید باید طی دو هفته 5 بازی دشوار سال خود را برگزار کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رئال مادرید باید در روزهای 20، 23، 27 و 30 فروردین ماه و 3 اردیبهشت‌ماه، طی دو هفته، 5 بازی دشوار را برگزار کند. این پنج بازی بسیار حیاتی هستند و سرنوشت دو جام (لالیگا و چمپیونز لیگ) را روشن خواهند کرد.

رئال باید 20 فروردین در بازی اول خود در لالیگا در خانه به مصاف تیم قدرتمند اتلتیکو مادرید برود.

بعد از آن، آنها سه روز فرصت خواهند داشت که خود را برای مقابله با بایرن مونیخ در مونیخ آماده کنند، در یکی از دشوارترین بازیهای فصل. 

سپس در 27 فروردین‌ماه مهمان خیخونی خواهند بود که برای فرار از سقوط می‌جنگد. ممکن است زیدان در این بازی به نفرات اصلی‌اش استراحت بدهد و این کار را دشوارتر می‌کند.

بدتر اینکه آنها سه روز بعد باید دیدار برگشتشان را در مادرید با بایرن مونیخ انجام دهند.

و در نهایت خسته و کوفته به مصاف بارسلونا می‌روند. این بازی در مادرید برگزار خواهد شد. اگر رئال در بازی با اتلتیکو امتیاز از دست بدهد و به بارسا هم ببازد بلوگرانا این شانس را دارد که برای قهرمانی خیز بردارد.

زیدان کار دشواری دارد. آنها برخلاف گذشته نیمکت آنچنان قدرتمندی هم ندارند و این ممکن است منجر به از دست دادن دو عنوان مهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز