خبرگزاری کار ایران

حرکت ابداعی فدراسیون والیبال آذربایجان

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۵۳۸

فدراسیون والیبال آذربایجان در اقدامی جالب و برای اولین بار در ایران قصد دارد حرکتی نو در این رشته مهیج به ثبت برساند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سی امین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام «شهدای منا» از 28 مهرماه با حضور 12 تیم آغاز شد و روز یکشنبه 22 اسفند با معرفی تیم های برتر به پایان رسید. در نهایت تیم والیبال بانک سرمایه امسال هم مانند سال گذشته عنوان قهرمانی این رقابت ها را به دست آورد و تیم های پیکان تهران و شهرداری ارومیه در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

در پایان پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان کشور جام «شهدای منا» در آخرین دیدار لیگ برتر بانوان امسال تیم های بانک سرمایه و پارس شیراز به مصاف یکدیگر رفتند که بانک سرمایه با پیروزی در این دیدار بالاتر از ذوب آهن اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی به مقام قهرمانی دست یافت.

فدراسیون والیبال آذربایجان قصد دارد مسابقه ای بین دو تیم برتر لیگ مردان و بانوان امسال برگزار کند و در پایان این مسابقه به تیم برنده جام قهرمانی اهدا کند.

باید دید که این حرکت نوآورانه و قابل تقدیر آذربایجان مورد استقبال فدراسیون والیبال و مسئولین ورزش کشور قرار خواهد گرفت یا خیر.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز