خبرگزاری کار ایران

بادامکی: شش هفته پایانی برای ما حکم فینال را دارد

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۴۷۱

حسین بادامکی هافبک سیاه‌جامگان مشهد که در بازی‌های اخیر تیمش در نقش یک ستاره ظاهر شده بود، اعتقاد دارد تمام شش بازی پایانی لیگ برتر برای این تیم در حکم فینال است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حسین بادامکی هافبک سیاه جامگان مشهد در خصوص تساوی تیمش مقابل سپاهان در آخرین بازی سال 95 اظهار کرد: ما بازی خوبی انجام دادیم و حتی از حریف جلو بودیم اما متأسفانه مثل بازی با استقلال این برتری را حفظ نکردیم. من معتقدم در نیمه دوم عقب‌نشینی کردیم و این اجازه را به سپاهان دادیم که جلو بیاید. آنها قدرت تهاجمی خوبی دارند و آنقدر فشار آوردند تا به گل تساوی دست پیدا کردند.

 هافبک سیاه‌جامگان با اشاره به شانس تیمش برای بقا در لیگ برتر تصریح کرد: کار ما سخت است ولی به هیچ عنوان حق نداریم ناامید باشیم. شرایط سیاه‌جامگان در دو، سه هفته اخیر بهتر شده و تلاش می‌کنیم در بازی‌های باقی مانده نتایج لازم را بگیریم. شش هفته پایانی برای ما حکم فینال را دارد و هر بازی اهمیت خاص خودش را خواهد داشت.

بادامکی که در بازی‌های مهم مقابل رقبای اصلی پرسپولیس برای قهرمانی، خیلی خوب کار کرد و در حد یک ستاره ظاهر شد، در رابطه با شانس قهرمانی این تیم در فصل جاری خاطر نشان کرد: بدون شک پرسپولیس قهرمان خواهد شد. این تیم عالی امتیاز گرفته و امیدوارم بعد از چند سال هوادارانش را با قهرمانی خوشحال کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز