خبرگزاری کار ایران

روحانی: از بازی‌های باکو به سادگی نباید گذشت

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۴۴۳

مربی تیم ملی کاراته معتقد است که مسابقات کشورهای اسلامی رقابت‌های دشواری است و نباید از این رقابت‌ها ساده عبور کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حسین روحانی در مورد برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته، اظهار کرد: از لحاظ بحث نتیجه که خوشبختانه همه چیز شفاف اعلام شده است اما اگر بخواهیم از بعد نتایج رقم خورده در انتخابی‌ها اظهارنظر کنیم، باید اینطور بگوییم که کاراته‌کاها بعد از مسابقات جهانی تحت فشار بودند و پس از آن درگیر مسابقات سوپرلیگ بودند و یک مقدار از آن چیزی که باید از آنها می‌دیدیم را در مسابقات انتخابی ندیدیم. البته این نظر شخصی من است.

حسین روحانی بازیکنان ایران را حرفه‌ای توصیف کرده و افزود: 4 نفر از کاراته‌کاها 27 اسفند راهی رقابت‌های کاراته‌وان هلند می‌شوند. کاراته‌کاها سعی می‌کنند حتی با هزینه شخصی یا با کمک فدراسیون هم که شده در مسابقات کاراته‌وان شرکت کنند. این نشان می‌دهد بچه‌های ما به سمت حرفه‌ای شدن رفته‌اند. امیدوارم شرایط طوری شود که همه نفرات حاضر در این رشته بتوانند به این سمت بروند البته این را می‌دانیم که واقعاً هزینه حضور در چنین مسابقاتی سخت و دشوار است.

مربی تیم ملی کاراته در پایان عنوان کرد: کاراته‌وان امارات از 9 تا 11 فروردین ماه برگزار می‌شود و قرار است تیم ملی راهی این مسابقات شود.ما پس از بازگشت از امارات از 19 فروردین اردوی تیم ملی را آغاز می‌کنیم. طبق اعلام قبلی برای 5 نفر انتخابی برگزار می‌کنیم و در مورد برترین‌های این 5 نفر کادر فنی اظهارنظر خواهد کرد و پس از آن طبق تصمیم کادر فنی چند نفر از آ‌نها به اردونشینان اضافه می‌شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز