خبرگزاری کار ایران

نشان جوانمردی بر سینه مهرآیین

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۴۳۶

نشان زرین جوانمردی به حاج محمد مهرآیین با حضور مدیران عرصه ورزش و سیاست به میزبانی انجمن حامیان فرهنگ و مرام پهلوانی در کتابخانه ملی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مراسم «آیین مهرآیین» به پاس مجاهدت‌های پیشکسوت ورزش، رییس اسبق فدراسیون‌های جودو، کاراته و تکواندو و مشاور کنونی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین با حضور جمعی از شخصیت‌های سیاسی و ورزشی از حجت الاسلام دعایی، اسدا... بادامچیان، حسن غفوری فرد، محسن رفیق دوست، محمود گودرزی، پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، حمید رضا گرشاسبی عضو هیات مدیره پرسپولیس و محمود خسروی‌وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد. در این مراسم از کتاب آیین مهرآیین و سردیس برنزین مهرآیین رونمایی شد که این اثر در موزه کمیته ملی المپیک نگهداری خواهد شد.

در این کتاب به کوشش فرهاد طلوع کیان با آثار و گفتاری از حسن غفوری فرد، داود آذرنوش، سیدمحمد پولادگر، سیدمحمدسعید مدنی، سیدمصطفی هاشمی طبا، سید نصرا... سجادی، علی امینی، علیرضا صفارزاده، غلامحسین شعبانی، کاظم یزدانی، کیومرث هاشمی، محمد درخشان، محمدرضا داورزنی، محمدصادق فرجی، محمدعلی رستگار، محمود خسروی وفا و مسعود سلطانی فر توسط انتشارات سفیر اردهال منتشر شده است.

این تجلیل باشکوه با مشارکت وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، بنیاد خیریه نور، فدراسیون جودو، فدراسیون تکواندو، فدراسیون ورزش‌های رزمی، فدراسیون کاراته، سازمان ورزش بسیج، سازمان بسیج ورزشکاران، کتابخانه ملی و اهدای دان 8 جودو و دان 7 تکواندو به حاج محمد مهرآیین به پاس خدمات بی‌دریغ وی و برای بازمعرفی این جوانمرد ورزش و تاریخ انقلاب اسلامی برگزار گردید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز