خبرگزاری کار ایران

نفت هم قربانی الریاضی شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۴۳۲

تیم بسکتبال نفت آبادان در دومین دیدار خود برابر الریاضی در رقابت‌های غرب آسیا شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در روز دوم رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا هر سه نماینده ایران به میدان رفتند. دو نماینده خوزستانی ایران که در روز اول بازی‌ها هم به میدان رفتند و یک برد و یک باخت را تجربه کردند و حالا در روز دوم شیمیدر هم پس از استراحت در روز دوم به میدان رفتند.

تیم نفت آبادان که در روز اول این بازی‌ها رام ا... فسلطین را شکست داده بود، در بازی دوم خود برابر الریاضی قرار گرفت. الریاضی که در بازی قبلی خود پتروشیمی را از پیش رو برداشته بود، این بار نفت آبادان را هم شکست داد تا صدرنشینی‌اش را در این گروه قطعی کند. نفتی‌ها با اینکه نسبت به پترو جدال پایاپای تری را برابر حریف انجام دادند، نتوانستند حریف قدرتمند خود را شکست دهند. نفتی‌ها در این دیدار 73 بر 65 به الریاضی باختند.

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام اما در دومین دیدار خود مقابل نماینده فلسطین به پیروزی رسید. در ادامه روز دوم مسابقات بسکتبال غرب آسیا، پتروشیمی بندرامام، نماینده کشورمان مقابل رام ا... فلسطین به میدان رفت که شاگردان شاهین طبع توانستند حریف نه چندان مطرح خود را 100 بر 67 شکست دهند.

تیم بسکتبال شیمیدر، سومین نماینده کشورمان در مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا هم در نخستین بازی خود امشب مقابل المینا عراق به میدان رفت که در این بازی یک طرفه توانست 102 بر 67 به برتری برسد. دیگر تیم گروه سه تیمی شیمیدر، ساجس لبنان است که شیمیدر باید برای سر گروهی با آن رقابت کند.

در پایان این رقابت‌ها سه تیم برتر غرب آسیا راهی رقابت‌های باشگاه‌های آسیا می‌شوند. سه تیمی که البته نباید جزو کشور واحدی باشند و اگر تیم‌هایی از یک کشور یکسان در بین سه تیم وجود داشته باشند، تیم‌های چهارم به بعد راهی جام باشگاه‌ها خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز