خبرگزاری کار ایران

امیدواری تفتیان برای ثبت رکورد مورد علاقه‌اش

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۲۷۷

دونده سرعتی ایران از برنامه‌هایش برای سال جدید می‌گوید و تاکید دارد که در فرانسه اردوی خوبی را پشت سر می‌گذارد. این وضعیت او را برای ثبت رکورد مورد علاقه‌اش یعنی 89/9 امیدوار کرده است.

به گزارش ایلنا، حسن تفتیان در خصوص اردوی فرانسه اظهار کرد: اردوی خوبی را در پاریس انجام می‌دهم و با مربی جدیدم «گای» تلاش می‌کنم به شرایط خوبی برسم. به دلیل اینکه مربی من نمی‌توانست به ایران بیاید تصمیم گرفتم که به فرانسه بروم و آنجا تمرینات را ادامه بدهم.

وی دررابطه با اینکه آیا در زمان حضورش در فرانسه رکوردگیری کرده است یا خیر، توضیح کوتاهی می‌دهد: نه، هنوز هیچ رکوردگیری انجام نداده‌ام و براساس برنامه مربی جلو می‌روم. هر زمانی که نیاز باشد حتما این کار را انجام می‌دهیم. تصمیم دارم در رقابت‌های 200 متر هم شرکت کنم و تمرینات این ماده را هم انجام می‌دهم.

تفتیان در پاسخ به این سوال که چقدر امید دارد به رکورد زیر 10 ثانیه ثانیه برسد، تصریح کرد: من برای رسیدن به رکورد زیر 10 تلاش می‌کنم و تمام برنامه‌هایم با مربی جدید هم این است که به رکورد مورد نظر برسم. من عاشق رکورد 89/9 هستم چرا که با این رکورد هم زیر 10 دویده‌ام و هم رکورد آسیا را زده ام. کمتر کسی توانسته زیر 90/9 بدود.

وی درباره اینکه چه زمانی به ایران بر می‌گردد نیز توضیح کوتاهی می‌دهد: اواخر فروردین به ایران می‌آیم و به احتمال زیاد برای برگزاری اردوها در تهران می‌مانم و برای کسب آمادگی برای حضور در رقابت‌های مهم پیش‌رو چند مسابقه می‌دهم.

تفتیان درباره حضورش در مسابقه‌های آغاز فصل نیز تشریح کرد: من در این رقابت‌ها شرکت نمی‌کنم چرا که در زمان برگزاری این رقابت‌ها ایران نیستم و در آن زمان در رقابت‌های بین‌المللی شرکت می‌کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز