خبرگزاری کار ایران

کریم انصاری فرد ناجی المپیاکوس در برابر بشیکتاش

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۲۷۰

کریم انصاری فرد این روزها با گل‌های حساسی که در لیگ اروپا برای تیمش به ثمر رسانده این تیم را به مرحله یک هشتم نهایی برده و امیدهایی زیادی وجود دارد که او در مقابل بشیکتاش هم تاثیرگذار باشد.

به گزارش ایلنا، کریم انصاری ‌فرد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن توانست جایگاه خوبی در اردوی المپیاکوس به دست آورده و به یکی از ستاره‌های صدرنشین لیگ یونان تبدیل شود. مهاجم ملی‌پوش ایرانی که از پانیونیوس راهی المپیاکوس شد در کمتر از دو ماه به یکی از محبوب‌ترین چهره‌های تیمش در میان بازیکنان و طرفداران تبدیل شد تا در کنار نمایش‌های درخشان در ترکیب تیم در بازی‌های لیگ یونان و همچنین یورولیگ به یکی از سوژه‌های اصلی رسانه‌های این کشور نیز تبدیل شود.

کریم که این هفته با به ثمررساندن دومین گل تیمش باعث شد تا روند ناکامی‌های المپیا در لیگ یونان پاره شود حالا در آستانه جدال برگشت با بشیکتاش در استانبول همچنان امید اول گلزنی تیمش از سوی رسانه‌ها معرفی می‌شود.

تا جایی که روزنامه‌های مطرح آتن از کریم به عنوان مرد کلیدی صدرنشین یونان در قلعه عقاب‌های سیاه استانبول نام برده و مدعی شدند بازگشت به استانبول می‌تواند بار دیگر شبی رویایی برای انصاری ‌فرد و طرفداران المپیاکوس رقم بزند.

جالب اینکه انصاری ‌فرد دوشنبه در جشن تولد مارکومارین هافبک آلمانی المپیاکوس در میان ستاره‌های اصلی قرار داشت که تصاویر این جشن دست به دست در میان تمام رسانه‌های یونانی و همچنین شبکه‌های اجتماعی منتسب به این باشگاه می‌چرخید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز