خبرگزاری کار ایران

مایلی‌کهن: آفتاب آمد، دلیل آفتاب/ خیلی عقبیم

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۲۵۶

محمد مایلی‌کهن سرمربی ملوان بندرانزلی که با این تیم نتایج خوبی گرفت، معتقد است به جز بحث داوری، در سایر جهات از قافله فوتبال عقب هستیم.

به گزارش ایلنا، مایلی‌کهن درباره تساوی یک بر یک مقابل بادران و داوری این بازی می‌گوید: در مجموع بازی خوبی بود، هر دو تیم خوب بودند و شانس‌هایی برای گل زدن داشتند. ضمن اینکه با اخراج یکی از بازیکنان خوب ما یعنی بهمن سالاری، تیم ما 10 نفره شد و در پایان دو تیم به تساوی رسیدند.

 این بازی حاشیه خاصی نداشت و دو تیم مرد و مردانه و درگیرانه بازی کردند، بدون اینکه بخواهند ناجوانمردانه کار کنند یا به هم اعتراض کنند. همیشه تلاش کردم به داوران احترام بگذارم. شاید یک جا از داور عصبانی هم بشوم اما باز هم می‌گویم سطح داوری ما از فوتبال‌مان بالاتر است. آفتاب آمد، دلیل آفتاب. وقتی داوران ما فینال المپیک، فینال جام ملت‌های آسیا و فینال جام باشگاه‌های جهان را سوت می‌زنند، نشان می‌دهد سطح بالاتری نسبت به فوتبال ما دارند. منتها مظلوم واقع می‌شوند و باید بپذیریم قضاوت در این شرایط خیلی سخت است.

سرمربی ملوان انزلی در رابطه با اینکه نقش هیات‌های فوتبال استان‌ها در گسترش فوتبال چیست و عملکرد این هیات‌ها را چگونه ارزیابی می‌کند، ادامه می‌دهد: ما از قافله فوتبال، در جمیع جهات خیلی عقب هستیم، تنها در بخش داوری جلو هستیم. شما هیچ وقت نمی‌بینید توپ جمع‌کن‌های ورزشگاه نیوکمپ پس از جلو افتادن بارسلونا، توپ را دیر به تیم حریف بدهند. هیات فوتبال برای یک استان نیست، بلکه نماینده فدراسیون فوتبال در آن استان است که باید یک مسابقه را به بهترین نحو برگزار کند و دو تیم را یکسان ببیند. منتها چیزهایی برای ما وجود دارد که این نکته از ایده‌آل‌های فوق‌العاده دست‌نیافتنی ما محسوب می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز