خبرگزاری کار ایران

تهدید این بار جدی است؛

کاپیتان رحمتی حقایق را برملا خواهد کرد؟

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۴۰۹

استقلال در حالی امروز به مصاف لوکوموتیو خواهد رفت که کاپیتان این تیم اعلام کرده بعد از بازی برابر نماینده ازبکستان حرف‌های جالبی را مطرح خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلالی‌ها به نشانه اعتراض برابر سایپا در هفته بیست و سوم لیگ برتر بدون تمرین آماده سازی برابر این تیم قرار گرفتند و به میدان رفتند. اعرتراض آبیپوشان ادامه داشت و آنها دو روز پیش از بازی با لوکوموتیو اعلام کردند به دلیل نام باشگاه و هواداران استقلال در برابر نماینده ازبکستان قرار خواهند گرفت.

سید مهدی رحمتی کاپیتان استقلال تهران در این باره در نشست خبری پیش از دیدار با لوکوموتیو گفت:

"از هواداران می‌خواهم به حواشی توجه نکنند. بازیکنان تصمیم گرفتند قبل از این بازی صحبتی درباره اتفاقات نکنند و مانند بازی سایپا یکدل در کنار کادرفنی برای پیروزی استقلال از جان مایه بگذاریم. بعد از بازی نه من بلکه همه بازیکنان درباره مشکلات حرف می‌زنیم. از همه چیز اطلاع داریم و همه مسائل پشت پرده را می‌دانیم. با حمایت 100 هزار نفری استقلالی‌ها بعد از بازی با لوکوموتیو از طرف همه بازیکنان درباره مشکلات صحبت خواهیم کرد."

با توجه به اظهارات کاپیتان باید دید عملکرد استقلالی‌ها در این دیدار چگونه است و سپس بعد از پایان بازی باید شاهد حرف‌های بازیکنان باشیم که به گفته‌ی رحمتی همه مسائل را میدانند و به دلیل حساس بودن این بازی سکوت کردند.

رحمتی پیش از این یک بار دیگر هم اعلام کرده بود دوست دارد حقایق فوتبال را عنوان کند اما پس از پیروزی استقلال برابر التعاون دروازبان آبی‌ها ترجیح داد سکوت خود را ادامه بدهد و پس از بازی امروز هم شاید شاهد آن باشیم که در صورت برد استقلال باز هم دروازبان استقلال نخواهد گذاشت تا کام هواداران با حرف‌های او تلخ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز