خبرگزاری کار ایران

تبریک نائب رئیس فدراسیون فوتبال به آینده سازان؛

صوفی زاده: امیدوارم لیگ فوتبال بانوان همانند مردان برگزار شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۲۸۴

نائب رئیس فدراسیون فوتبال و مسئول بانوان پس از تبریک به آینده سازان برای قهرمانی در لیگ برتر از بهبود شرایط لیگ در سال آینده خبر داد.

لیلا صوفی زاده نائب رییس فدراسیون فوتبال و مسوول بانوان که در ورزشگاه دستغیب شیراز حاضر شده بود و بازی دو قشقایی شیراز و تیم آینده سازان را از نزدیک تماشا کرد، در پایان بازی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا اظهار کرد: شاهد بازی جذاب و خوبی در آخرین بازی لیگ فوتبال بانوان بودیم و این قهرمانی را به آینده سازان تبریک می‌گویم.

وی با اشاره به بازی خوب و جذاب دوتیم آینده سازان و قشقایی خاطر نشان کرد: در هر بازی برد و باخت هست ولی آنچه اهمیت دارد انجام بازی حرفه‌ای و رعایت اخلاق در زمین است که امروز شاهد آن بودیم.

نائب رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: خداراشکر لیگ با قهرمانی آینده سازان و به زیبایی تمام شد. البته بقیه تیم ها نیز از نظر ما قهرمان هستند، زیرا با وجود مشکلات و سختی‌ها بسیار جنگنده و باقدرت در لیگ حاضر شدند و فصل را به اتمام رساندند.

صوفی زاده با بیان اینکه امیدواریم شرایط بهتری در فوتبال بانوان فراهم شود تاکید کرد: باید تلاش کنیم شرایط برای حضور هرچه بیشتر بانوان در فوتبال فراهم شود و فرصت‌هایی برابر نسبت به فوتبال مردان پیدا کنند.

وی افزود: لیگ برتر فوتبال بانوان امسال فراز و نشیب‌های زیادی داشت همانطور که در برگزاری لیگ آقایان هم مشکلات هست وخانم‌ها نیزمستثنی نسیتند. با این حال از مدیریت فدراسیون فوتبال و تمام هیات‌های فوتبال استان‌ها و شهرستان‌ها و مدیران عامل باشگاه ها که امکان برگزاری لیگ پویا و مهیج  فوتبال بانوان را فراهم ساختند تشکر می‌کنم.

صوفی زاده در پایان عنوان کرد: مدیریت خوب می‌تواند چنین نتیجه ای داشته باشد. از مدیران ده تیم حاضر در این رقابت ها که  از فوتبال بانوان حمایت کردند نیز تشکر می‌کنم و امیدوارم سال آینده لیگ پرشورتر و مهیج‌تر از امسال برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز