خبرگزاری کار ایران

به منظور حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا؛

اردوی تیم ملی کاراته برگزار خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۱۸۹

اردوی تیم ملی بزرگسالان کاراته برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا، 19 فروردین ماه 1396 در تهران تشکیل می‌شود.

به گزارش ایلنا و نقل از فدراسیون کاراته، اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته در شرایطی در سال جدید آغاز می شود که ملی پوشان کاراته اردیبهشت ماه باید در بازی‌های کشورهای اسلامی در تاتامی باکو آذربایجان به میدان بروند و تیرماه در پیکارهای قهرمانی آسیا در قزاقستان در مصاف با حریفان قاره ای صف آرایی کنند.

اما برای برگزاری اولین مرحله اردوهای آماده سازی، کادرفنی تیم ملی علاوه بر 12 کاراته کایی که روز گذشته در رقابت‌های انتخابی موفق به کسب عناوین اول و دوم اوزان خود شدند، ۵ کاراته کا را برای برگزاری دیدارهای مجدد به اردو دعوت کرد.

یر اساس تصمیم کادر فنی، ایمان سنچولی، بهمن عسگری، سعید فرخی، مهدی خدابخشی و حسین سمندر در همان روزهای آغازین اردو، در یک دوره مسابقه انتخابی مجدد شرکت کرده و در نهایت براساس نیاز تیم ملی فقط برای حضور در اردوی آماده سازی رقابت‌های قهرمانی آسیا به اردو دعوت می شوند.

مجید حسن نیا، امیرمهدی‌زاده، سعید احمدی، ابراهیم حسن بیگی، ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، میعاد یاری، مصطفی روستا، رضا عنایتی، علی اصغرآسیابری، علی فداکار و سامان حیدری 12 نفری بودند که با موفقیت در انتخابی روز گذشته، جواز حضور در اردوی آماده سازی را دریافت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز