خبرگزاری کار ایران

تیم ملی والیبال جوانان نماینده ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۱۸۲

تیم ملی والیبال جوانان به عنوان نماینده ایران در مسابقات والیبال چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شرکت می‌کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از 22 تا 31 اردیبهشت ماه سال 1396 به میزبانی باکو در جمهوری آذربایجان برگزار خواهد شد که مسابقات والیبال این بازی‌ها از 21 اردیبهشت ماه و یک روز قبل از مراسم افتتاحیه آغاز می‌شود.
در مسابقات والیبال مردان این بازی‌ها 12 کشور شرکت دارند که تیم ملی والیبال جوانان با هدایت بهروز عطایی به عنوان نماینده والیبال ایران در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.
دور مقدماتی مسابقات والیبال مردان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در دو گروه به قرار زیر پیگیری خواهد شد:

گروه الف: جمهوری آذربایجان، ترکیه، اندونزی، پاکستان و افغانستان
گروه ب: ایران، قطر، الجزایر، عربستان سعودی و مراکش

تیم ملی والیبال جوانان هم اکنون در اردوی انتخابی بسر می‌برد که این اردو از 14 اسفندماه در آکادمی ملی المپیک آغاز شده است و تا چهارشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت.
گفتنی است سعید درخشنده رئیس کمیته رویدادهای بین المللی فدراسیون والیبال ایران به عنوان رئیس کمیته فنی این رقابت‌ها از سوی فدراسیون جهانی انتخاب و معرفی شده است.
سومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در سال 2013 در اندونزی برگزار شد و تیم ملی ب والیبال ایران با هدایت زنده یاد حسین معدنی به مقام قهرمانی دست یافت.
تیم ملی والیبال ایران با هدایت پارک کی وون در نخستین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی که در سال 2005 به میزبانی عربستان سعودی برگزار شد نیز عنوان قهرمانی را به دست آورد.
جمهوری اسلامی ایران سال 2009 میزبان سومین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی بود که به دلیل کارشکنی برخی کشورهای عربی این رقابت‌ها برگزار نشد.
مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان که از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی شهرهای «موراویایی جنوبی» و «برنو» کشور جمهوری چک برگزار می‌شود، دیگر رویداد مهم سال 2017 است که ملی پوشان جوان ایران در آن شرکت می‌کنند.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با کسب مقام نایب قهرمانی سال 2016 آسیا در رقابت‌های چین تایپه، مجوز حضور در رقابت‌های جهانی سال 2017 را به دست آورده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز